ממשיכה לחרוק: 58:65 למכבי ת"א על נס ציונה

ג'ון דיברתולומאו, ג'רום מיינסי | אודי ציטיאט

ללא ווילבקין, בראיינט והאנטר, האלופה איבדה יתרון דו ספרתי נגד הכתומים ונקלעו למותחן בסיום. חניכיו של גרינברג השלימו ריצת 0:17 ברבע השלישי בהובלת טל דן וצ'יטהאם. דראגן בנדר קלע 19 נק' והצטיין

(גודל טקסט)

אחרי שרשמה את הפסדה הראשון העונה בליגה מול הפועל חולון ביום שבת האחרון ורגע לפני המשחק החשוב בחמישי בספרד נגד באסקוניה, מכבי תל אביב התארחה הערב (שני) באולם לב המושבה אצל עירוני נס ציונה והזיעה בדרך לניצחון 58:65 קשה מאוד.

חניכיו של בראד גרינברג הגיעו למפגש היום בעיצומה של תקופה רעה במיוחד, וההפסד היום הוא התשיעי שלהם מעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. ללא סקוטי ווילבקין, אלייז'ה בראיינט ואות'לו האנטר, הצהובים פתחו חזק מהרגע הראשון עם ריצת 2:9 והובילו כבר ברבע הראשון ביתרון דו ספרתי.

דראגן בנדר פתח את הרבע השני עם שבע נקודות רצופות וחניכיו של יאניס ספרופולוס המשיכו את אותה המנגינה, כאשר מנגד הכתומים הצליחו לצמק מעט את ההפרש. האלופה שוב עלתה ליתרון של 20 נקודות כבר בפתיחת הרבע השלישי, וכשזה כבר היה נראה גמור, נס ציונה חזרה למשחק בגדול ורשמה ריצת 0:17 לקראת הרבע הרביעי.

אנג'לו קלויארו מול עמית עבו | אודי ציטיאט

פסק זמן של ספרופולוס לא שינה את המומנטום, והרבע הסתיים בתוצאה המדהימה – 9:22 לכתומים. הרבע האחרון נפתח באותו הקצב, וחניכיו של גרינברג הצליחו אפילו לעלות ליתרון במשחק. עשר הדקות האחרונות היו צמודות מאוד אך בסיומן הצהובים יצאו עם ידם על העליונה וניצחו 58:65. דראגן בנדר הצטיין עם 19 נקודות, קוואן צ'יטהאם וטל דן קלעו 12 כל אחד מנגד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי