ביוון ניתחו: טיילר דורסי סובל מחוסר יציבות

טיילר דורסי, אלייז'ה בראיינט | דני מרון

לא רק במכבי ת"א יש ציפיות גבוהות מהגארד, אלא גם במדינה שאותה הוא מייצג ברמה הבינלאומית: "אפילו המאמן שלו לא יודע למה לצפות ממנו", נכתב ב'גאזטה', שם ציינו תקרית מהמשחק נגד מילאנו וצניחה באחוזי הקליעה

(גודל טקסט)

לקראת פתיחתה של העונה הנוכחית, במכבי תל אביב קיוו כי ההמשכיות של תשעה שחקנים מהסגל שהצליח בעונה שעברה תעזור לקבוצה להישאר בצמרת היורוליג גם השנה. אחד מאותם שחקנים הוא טיילר דורסי, שלמרות מספר הופעות טובות, לא מצליח לעשות את קפיצת המדרגה שציפו ממנו בעונתו השנייה בכדורסל האירופי. גם ביוון עוקבים אחרי הקלע, לאור העובדה שהוא מחזיק בדרכון מקומי וכמובן שיחק גם בנבחרות הלאומיות, וב"גאזטה" ניתחו היום את מצבו של גארד הצהובים.

באתר היווני ציינו שדורסי התמודד בהצלחה עם הגישה התובענית של המאמן יאניס ספרופולוס ועם הציפיות הגבוהות במועדון כמו מכבי תל אביב, מה שהעניק לו אחריות גדולה יותר לקראת עונתו השנייה בקבוצה. "עד כה, הוא מתאפיין בחוסר יציבות, עד לרמה שאפילו המאמן שלו לא יודע למה לצפות ממנו", נכתב ביוון.

כדוגמא לחוסר העקביות של השחקן בן ה-24, הוזכרה העובדה כי ימים ספורים לאחר שקבע שיא קריירה אישי ביורוליג עם 26 נקודות ושמונה שלשות בניצחון על חימקי מוסקבה, דורסי צנח לנקודה בלבד ו-0/7 מחוץ לקשת במשחק מול פנרבחצ'ה. מקרה שלילי נוסף שהוזכר בכתבה אירע במשחק נגד מילאנו: "לאחר שיצא בעבירה חמישית, הוא לא שלט בעצבים שלו, שבר כיסא ואפילו לא נשאר לשבת על הספסל".

היבט אחר שבו הגארד עורר אכזבה הוא הקליעה לשלוש, בעקבות הירידה שלו ל-31.6 אחוזי דיוק מעבר לקשת, לעומת ה-38% שהעמיד בעונה שעברה: "עבור שחקן עם נתונים כמו שלו, שיקום אחוזי הקליעה הכרחי על מנת להיכנס שוב לקצב ולהתגבר על חוסר האיזון שבו הוא נמצא כרגע", סיכמו ביוון. הערב תהיה לדורסי הזדמנות להראות שיפור, כשמכבי תל אביב תתארח אצל באסקוניה בתקווה לחבר ניצחון שני רצוף ביורוליג.

דורסי. לא מתגבר על חוסר היציבות | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי