שני: אילת פוגשת את מכבי חיפה, ראשל"צ מחפשת מאזן מושלם בבית

אריאל בית הלחמי | דני מרון

אחרי ההפסד לירושלים, הדרומיים רוצים לחזור למסלול הניצחונות ויתארחו ברוממה אצל הירוקים, שיחפשו להתאושש מהתבוסה לחולון. לאחר מכן, הקבוצה של גודס תארח את נס ציונה. דוברת: "רוצים לעלות למאזן חיובי"

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל ימשיך מחר (שני) עם שני מפגשים מסקרנים. במשחק המוקדם, הפועל אילת תקווה לחזור למסלול הניצחונות כאשר תפגוש את מכבי חיפה מהתחתית. לאחר מכן, מכבי ראשון לציון תארח את עירוני נס ציונה.

מכבי חיפה – הפועל אילת (19:00)

ביום רביעי האחרון ספגה מכבי חיפה תבוסה כואבת מאוד כאשר נוצחה 105:69 להפועל חולון, במשחק בו הסגולים צלפו 21 שלשות והנחילו לירוקים הפסד שלישי העונה בפער של 30 נקודות. לקראת המשחק מחר, החבורה של דניאל סאואנה תנסה לצמצם את מספר איבודי הכדור מהמשחק הקודם שלה, אך ייאלצו להסתדר ללא כריס דואו שנפצע וייעדר תקופה ארוכה. טרם צורף מחליף לגארד ונראה שחיפה תמשיך בזמן הקרוב עם שלושה זרים בלבד.

מנגד, הפועל אילת של אריאל בית הלחמי שבה מפגרת הנבחרת ברגל שמאל עם משחק מאכזב נגד הפועל ירושלים, אך בקבוצה מאמינים כי הנפילה במשחק היא חד פעמית וכבר נגד מכבי חיפה ישובו להציג את היכולת שהובילה אותם לחמישה ניצחונות עד כה. צוף בן משה צפוי להמשיך לשחק למרות כאבים בשריר.

סאואנה. מכבי חיפה תתאושש מהתבוסה? | דני מרון

מכבי ראשון לציון – עירוני נס ציונה (21:00)

מכבי ראשון לציון רשמה במחזור האחרון ניצחון 85:91 חשוב על הפועל תל אביב, מה שעזר לה להתאושש מההפסד למכבי חיפה במחזור שלפני כן. הקבוצה של גיא גודס רוצה לשמור על מאזן ביתי מושלם העונה. לקראת המשחק אמר נועם דוברת: "יש לנו משחק בית חשוב ואנחנו מגיעים דרוכים ומוכנים כדי לתת הכל ולצאת עם הניצחון. אנחנו רוצים לעלות למאזן חיובי בליגה ולשמח את האוהדים עם ניצחון בדרבי".

מנגד, נס ציונה רשמה במחזור האחרון את הפסדה השלישי ברצף, זאת למרות שהם היו קרובים להפתעה נגד האלופה מכבי תל אביב עם ריצת 0:17 מרשימה ויתרון ברבע האחרון של המשחק. מבחינת הסגל למשחק, הזר החדש בריאן אנגולה צפוי לשחק לראשונה עבור בראד גרינברג.

ראשל"צ רוצה לשמור על המאזן המושלם | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי