גודס: "הגמר היה סוג של 'הריקוד האחרון' עבורנו"

גיא גודס | עודד קרני

מאמן מכבי ראשון לציון בראיון: הציפיות ("להיכנס לשישייה הראשונה ומשם נתקדם") והסגל ("זול ב-40% מזה של העונה שעברה"). וגם: החלפת השלד, הפרישה מאירופה ומערכת היחסים עם יצחק פרי

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי ראשון לציון העפילה לשלב שמונה האחרונות גביע המדינה עם ניצחון על הפועל באר שבע בשמינית הגמר, המאמן גיא גודס עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על המטרות של הקבוצה, ההבדלים לעומת העונה שעברה, מערכת היחסים המשונה עם יצחק פרי במהלך תקופה הקורונה וההשלכות של ההחלטה לפרוש מאירופה.

גודס פתח את דבריו: "אני מרוצה מהמשחק האחרון ומהשבוע האחרון, היה לנו סוף סוף קצת זמן להתאמן. נכנסנו לפני כן ללוח זמנים עמוס שלא היינו מוכנים אליו. עשינו תחילת עונה לא טובה. שני שחקנים צעירים שלנו, דוברת ופלד, היו בטירונות, טישמן היה פצוע וזר אחד עזב בגלל שעזבנו את היורוקאפ. עכשיו יש לנו יותר זמן זמן לעבוד קשה, להתייצב, להתקדם ולהבין איך אנחנו רוצים להיראות".

האזינו לראיון

על הציפיות של ראשל"צ העונה: "זו עונה משוגעת עם לוח משחקים משוגע. אתה יכול לשחק שלושה משחקים בעשרה ימים ומנגד יש לנו עכשיו עשרה ימי מנוחה. יש פה משהו קצת לא מאוזן. לנו זה יצא בזמן טוב. לפני באר שבע היו לנו ארבעה ימים להתאמן טוב ולעבוד. נשתמש בימים שיש לנו עכשיו כדי להתקדם, להכניס דברים ולעבוד. אני שמח, כי זה יעזור לנו להיות טובים יותר. המטרות הן להיכנס קודם כל לשישייה הראשונה ומשם נראה איך נתקדם".

על הסגל הנוכחי לעומת הסגל שהיה לו אשתקד: "קבוצה שונה לגמרי. אחרי שחזרנו בעונה שעברה מהקורונה, הייתה לנו קבוצה שאם היא הייתה נשארת בעונה הזו, היינו יכולים להיות חזק חזק בצמרת ולהילחם על כל התארים. הגמר בו הפסדנו היה סוג של "הריקוד האחרון" עבור הקבוצה הזו. הצלחנו לחבר משהו טוב עם תוספות טובות אבל ידענו שאנחנו לא מסוגלים להחזיק את זה מבחינה כלכלית. היה כיף להיות חלק מהקבוצה הזו. השנה אנחנו יותר זולים ב-40 אחוז, התקציב שונה, הסיטואציה שונה לכולם".

עד כמה זה קשה להחליף את השלד כל עונה: "אין מה לעשות, אלה חיים של קבוצות שחסר להן בעל בית עם הרבה כסף. ראשון לציון חיה בעיקר מעירייה שהיא התומכת העיקרית שלה, אז זה קשה, כן, אבל זה עושה את העסק יותר מעניין. יש לנו השנה הרבה חבר'ה צעירים שצריכים להתפתח, לעומת זר כמו דריל מונרו שהוא ותיק. כל שחקן צעיר יהפוך לטוב יותר ליד מונרו, בהבנת המשחק וביכולת. הצעירים זכו לשחק עם מהנגי כמוהו וזה דבר חשוב מאוד עבור הקריירה שלהם".

גיא גודס | עודד קרני

על יצחק פרי ורשת הביטחון: "אני לא חושב שזה משפיע, פרי כרגע באמת חושש מבחינה בריאותית והוא הרבה בבית ומדבר איתנו יותר בטלפון, אני יכול להבין אותו. הבנתי שהוא הולך להתחסן, חבר טוב שלו נפטר מקורונה לאחרונה והוא ניזהר ונשמר. אנחנו בעידן קצת שונה, אבל הוא כל הזמן שם כמה שאפשר. לא תמיד קרוב אלינו פיזית, אבל אנחנו מדברים בטלפון כל יום והוא עושה באמת עבודה מצוינת".

על ההחלטה לפרוש מהיורוקאפ: "אירופה עזרה לנו מאוד להתגבש ולהתקדם כקבוצה בשנה שעברה. עברנו משחקים קשים והבנו מה זה מהירות, פיזיות ורמה אחרת. אפילו כשהפסדנו, היינו מגיעים לליגה מוכנים יותר. זה עשה אותנו טובים וקשוחים יותר, זו גם הייתה במה טובה לצעירים להראות את עצמם. לי אישית זה פחות חסר כל הנסיעות, אבל עבור הצעירים זו הייתה יכולה להיות במה להשתפשפות ולהתקדמות. מעבר להישגים, המטרה היא לנסות להגשים לצעירים את היעוד שלהם. עם זאת, אני חושב שעשינו החלטה טובה ולא רק מבחינה כלכלית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי