כספי גילה שחשב על פרישה והודה למכבי תל אביב בפוסט מרגש

עומרי כספי, ג'ון דיברתולומאו | דני מרון

אחרי שהציג יכולת נהדרת והוביל את הצהובים לזכייה בגביע ווינר, הכוכב שחזר מפציעה ארוכה לא הסתיר את התחושות: "המון מחשבות רצו לי בראש וגם קצת דמעות של התרגשות בעיניים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב זכתה אמש (שבת) בגביע ווינר לאחר שגברה 84:86 על הפועל חולון בגמר ומי שזכה הבוקר למחמאות אצל הצהובים הוא עומרי כספי, שבילה קצת פחות מרבע שעה על הפרקט, אך ניצל כל שנייה וביצע פעולה טובה כמעט בכל נגיעה שלו בכדור, בדרך ל-14 נקודות ב-4/5 לשלוש ומדד הפלוס/מינוס השני בגובהו בקבוצה: +10.

כספי, שכידוע שב לאחרונה מפציעה ארוכה שאיימה על המשך הקריירה שלו, פרסם הבוקר פוסט מרגש ברשתות החברתיות. "כשעמדתי על הבמה אתמול המון מחשבות רצו לי בראש וכן, גם קצת דמעות של התרגשות בעיניים. החששות, הכאבים, הטיסות, הניתוח, השיקום, פרישה, חזרה, החיזוקים, הדרך הארוכה עד הזכות לעמוד שם יחד עם הקבוצה שלי ולדעת שהכל אפשרי", כתב כספי בפתיחת דבריו.

כספי הודה לסובבים אותו וכן לקבוצתו, מכבי תל אביב: "אני רק יכול לתאר כמה לחץ, חששות, כסף, ביטוח, ספקות וכו' עובר במערכת בצורה הכי טבעית והגיונית שיש. לאורך כל הדרך נתתם לי את כל הביטחון, השקט, עם חשיבה יחד על מנת שאחזור בצורה הטובה ביותר. ליאניס, ניקולה והצוות המקצועי. ד"ר מורג, רגב פנאן, הפיזיו והצוות הרפואי. לעמי, דני פדרמן וההנהלה. אין לי מילים להודות לכם".

הפוסט המלא של כספי

עוד באותו נושא: עומרי כספי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי