נסטרנקו: "כל השחקנים ידעו מה זה דרבי, רוצ'סטי יהיה מעולה"

איגור נסטרנקו | אדריאן הרבשטיין

לאחר הניצחון 91:100 של הפועל חיפה על מכבי, סנטר האדומים סיפר: "האוהדים עשו לנו תצוגת עידוד ביום שלפני המשחק והראו לנו כמה המשחק חשוב להם". שחקן הרכש: "אוהב לשחק עם מוסרים טובים, ייכנס בקרוב לעניינים"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה את העונה בצורה טובה מבחינתה, ואחרי שמונה משחקים הקבוצה ממוקמת במקום החמישי, עם חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים במאזנה. אתמול (ראשון), הקבוצה נפגשה עם יריבתה העירונית מכבי חיפה לדרבי ראשון בליגת העל אחרי יותר מעשרים שנה, וניצחה 91:100 באופן דרמטי אחרי הארכה.

האזינו לראיון המלא

סנטר הקבוצה, איגור נסטרנקו, דיבר היום (שני) בתכנית הספורט של 103FM ודיבר על החוויה מהמפגש הלוהט: "זה הרגיש דרבי, כל החבר'ה בקבוצה ידעו מה המשמעות של המשחק הזה בשביל האוהדים אחרי יותר מעשרים שנים. במיוחד לקבוצה די חדשה שלא יצא לה לשחק במעמד כזה הרבה זמן. לשמחתי לקחנו את המושכות לידיים וניצחנו בהארכה".

על האוהדים: "האמת, שיום לפני המשחק האוהדים הגיעו למחוץ לאולם ועשו לנו תצוגת עידוד והראו לנו כמה חשוב להם המשחק הזה, למרות כל הבלאגן של הקורונה והתנאים הקשים בשבילם".

נסטרנקו בפעולה. "מנסים לצבור כמה שיותר ניצחונות ולהגיע לקראת הפלייאוף במיקום טוב" | אלעד נבו

פתיחת העונה הטובה: "אנחנו פחות מסתכלים על הטבלה כי אין לזה משמעות בשלב זה של העונה. אנחנו מנסים לצבור כמה שיותר ניצחונות ולהגיע לקראת הפלייאוף במיקום טוב".

שחקן הרכש החדש טיילור רוצ'סטי: "התאמנו עם רוצ'סטי שלוש או ארבע פעמים. בתור סנטר, אני אוהב לשחק עם רכזים שמוסרים טוב כמוהו. אנחנו לומדים להכיר טוב אחד את השני, וייקח לו קצת זמן להיכנס לעניינים, אבל אני מאמין שהוא ייכנס לקצב וייראה מעולה".

המאמן אלעד חסין: "אני עם אלעד כבר בעונה שנייה. אני יכול להגיד שיש לו מערכת יחסים מדהימה עם כל השחקנים. הוא מביא הרבה בפן הטכני ויש לו הרבה כדורסל. הוא חי את המשחק ורואים את זה באמוציות. הוא דוחף אותנו בכל אימון ובכל משחק".

חסין. "דוחף אותנו בכל אימון ובכל משחק" | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי