חיזוק להפועל חולון: ניב משגב חתם עד לסיום העונה

ניב משגב | הפועל חולון, רשמי

הרכז (25, 1.81) מצטרף מעירוני נהריה שם העמיד ממוצעים של 4.9 נק' ו-1.5 ריב' בשנתיים וחצי. מנגד, הסנטר אוריאל טרוצקי יושאל לנס ציונה. דדאס מרוצה: "הוא צעיר, אנרגטי ולוחם, יש לו את ה-DNA שלנו"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון מעבה את סגל הקבוצה. הקבוצה של סטפאנוס דדאס הודיעה היום (חמישי) על הצטרפותו של הרכז ניב משגב (25, 1.81) עד לתום העונה הבאה. משגב מצטרף מעירוני נהריה, התחנה הראשונה שלו בליגה הבכירה, במדיה שיחק במשך שנתיים וחצי והציג ממוצעים של 4.9 נקודות ו-1.5 ריבאונדים למשחק.

דדאס מרוצה מהחיזוק: "ניב הוא שחקן צעיר ואנרגטי שיעזור לנו בתקופה הקשה שעוברת עלינו לאור מכת הפציעות. במשחקים רבים הקבוצה נמצאת בסגל חסר וקצר ועלינו להוסיף כלים לסגל. ניב בהחלט ייתן לנו עומק ויציבות כנדרש".

עוד אמר המאמן: "אני מאמין שיש לניב את ה-DNA המאפיין את הפועל חולון ושהוא יתאים במהירות לפילוסופיה שלנו – כשחקן לוחם וקבוצתי". מנגד, מי שיעזוב את הקבוצה הוא הסנטר אוריאל טרוצקי (24, 2.01) שיושאל לעירוני נס ציונה עד לסיום העונה. חולון מדורגת במקום השישי בליגת ווינר כשבמאזנה חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים. ביום שבת נכנעה 86:84 למכבי ת"א בגמר גביע ווינר.

סטפאנוס דדאס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי