בתנופה אדירה: 76:80 לנס ציונה על מכבי חיפה

טל דן | מאור אלקסלסי

לאחר שהרסה להפועל ירושלים את המאזן המושלם, הקבוצה של גרינברג השלימה ניצחון שלישי ברצף על חשבון הירוקים, שתקועים עמוק במקום האחרון. דאבל-דאבל לטל דן (18 נק' ו-11 ריב'), אנגולה הצטיין עם 25 נק'

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה נמצאת בתנופה אדירה. לאחר שהרסה להפועל ירושלים את המאזן המושלם במחזור הקודם, הערב (חמישי) הכתומים רשמו ניצחון שלישי ברצף עם 76:80 על מכבי חיפה, שמציגה נותרה במקום האחרון בליגת העל בכדורסל.

שני שחקנים הצטיינו היום במדי נס ציונה. מצד אחד בריאן אנגולה התפוצץ עם 25 נקודות מכל טווח, אך מי שבלט עוד יותר היה הקפטן טל דן, שסיים את המשחק עם דאבל-דאבל נהדר של 18 נקודות ו-11 אסיסטים. בנוסף, הקפטן היה קרוב גם לטריפל-דאבל, אבל סיים עם שבעה אסיסטים.

מכבי חיפה, שניצחה בסך הכל משחק אחד העונה, הובילה בפתיחת המשחק, אבל מהר מאוד הקערה התהפכה והיא החלה לרדוף עד לרבע האחרון. בדקות הסיום הצליחו הירוקים לצמק את הפער, כשבשיא מייקל בריסקר, הצטיין בשורות חיםה, קלע שלשת קלאץ' וקיזז את ההפרש לנקודה אחת בלבד, כשנותרו עוד 9 שניות למשחק.

סאואנה. הפסד נוסף של מכבי חיפה | דני מרון

לצערו של בריסקר ומאמנו דניאל סאואנה, חבריו חטפו סל מיד לאחר מכן בעקבות חסרון של שחקנים בהגנה, וזהות המנצחת במשחק הוכרעה. לאחר שסיימה את השנה האזרחית בטעם מתוק, נס ציונה תצא למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע (11.1). למכבי חיפה צפוי משחק קשה אצל מכבי תל אביב במחזור הבא (9.1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי