דדאס: "רוצים להילחם על כל התארים", כריס ג'ונסון יחזור

כריס ג'ונסון | ברני ארדוב

מאמן הפועל חולון סיפק הצהרה לקראת רבע גמר הגביע בשבת מול מכבי חיפה, אותה הסגולים פירקו לפני קצת יותר משלושה שבועות. משגב יערוך בכורה, האריס, האוול ואוחיון ימשיכו להיעדר. חניכיו של סאואנה ינסו להפתיע

(גודל טקסט)

משחקי רבע גמר גביע המדינה ייצאו מחר (שבת) לדרך עם הקרב ברוממה בין מכבי חיפה להפועל חולון. ביום ראשון מכבי תל אביב תתמודד מול הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון תפגוש את עירוני נס ציונה. ביום שני ייחתם שלב שמונה האחרונות, כאשר הפועל ירושלים תתארח אצל גלבוע/גליל.

מחר חולון תתארח אצל הירוקים, אותם היא פירקה לגורמים לפני קצת יותר משלושה שבועות, כאשר רשמה 69:105 גדול בהיכל טוטו חולון במשחק בו נקלעו 21 שלשות וכריס ג'ונסון להט עם 21 נקודות. הסגולים צפויים לקבל מחר בחזרה את הסמול-פורוורד, שנעדר משלושת המשחקים האחרונים.

לעומתו, מי שימשיכו להיעדר הם סי ג'יי האריס, ריצ'י האוול ויוגב אוחיון. ניב משגב, שחתם אתמול בקבוצה, יערוך בכורה והקבוצה תנסה להמשיך בכושר המצוין – חמישה ניצחונות רצופים במסגרת הליגה תוך יכולת התקפית מרשימה.

סי ג'יי האריס | דני מרון

מאמן חולוניה, סטפאנוס דדאס, הבהיר את חשיבות המפעל מבחינתו ואמר לקראת ההתמודדות: "משחק חשוב מאוד עבורנו, אנחנו רוצים לשים את עצמנו בעמדה של להילחם על כל התארים העונה, וניצחון ברבע גמר גביע המדינה יוביל אותנו עוד צעד מהמטרה. שכחנו כבר את הניצחון על מכבי חיפה בליגה ואנחנו מרוכזים אך ורק במשחק מחר. גביע זה סוג חדש של משחק ולא סתם אומרים שלגביע חוקים משלו. אנחנו רוצים לפתוח 2021 עם ניצחון ועם פיינל פור ראשון לשנה החדשה, ולצורך כך נגיע במוטיבציה גבוהה מאוד".

לעומת הסגולים, מכבי חיפה במומנטום הפוך לגמרי. עם שישה הפסדים רצופים בליגה, הירוקים נמצאים במקום האחרון בטבלה ועם מאזן רע מאוד של 9:1. חניכיו של דניאל סאואנה ינסו להפתיע ולנצל את היכולת הטובה באופן אינדיבידואלי של מייקל בריסקר ורומן סורקין במשחקים האחרונים, שהצליחו להיראות מצוין.

מייקל בריסקר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי