לימונד החטיא שלשה דרמטית, ראשון לציון עלתה לחצי גמר הגביע

גיא גודס, נועם אביבי | קובי אליהו

הכוכב של נס ציונה היה יכול לכפות הארכה בשניות הסיום, אך לא עמד בלחץ. הקבוצה מעיר היין הצטרפה לחולון לשלב ארבע האחרונות לאחר 83:88 בבית מכבי. אייזיאה טיילור כיכב עם 23. בליגת העל: ב"ש ניצחה את הרצליה

(גודל טקסט)

לפני המשחק המרכזי של רבע גמר הגביע בדרבי הגדול ביד אליהו בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, מכבי ראשון לציון פתחה ערב גדוש בכדורסל בבית מכבי נגד עירוני נס ציונה. סגנית האלופה עשתה את שלה והרוויחה את הכרטיס לשלב ארבע האחרונות לאחר 83:88 מותח במיוחד. במסגרת ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 86:94 את בני הרצליה.

מכבי ראשון לציון – עירוני נס ציונה 83:88

שתי הקבוצות פתחו חזק ואף אחת מהן לא החטיאה בשתי הדקות הראשונות, בהמשך זו הייתה ראשון לציון שמינפה את המומנטום החיובי וסיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי של 18:29. ברבע השני פטריק מילר הוריד את הפער לחד ספרתי ובהמשך גם צימק את הפער לנקודה בלבד. אייזיאה טיילור ונועם אביבי נתנו קצת אוויר למארחת עם ארבע נקודות רצופות ובתום 20 דקות של כדורסל זה היה רק 39:44.

החבורה של גודס פתחה חזק ברבע השלישי והשיבה את היתרון הדו ספרתי ל-45:65. אבל נס ציונה לא אמרה נואש, בראיין אנגולה וג'רום מיינסי לקחו את המשחק לידיים וצימקו ל-64:59 לפני הרבע האחרון.

ג'רום מיינסי, נועם דוברת | קובי אליהו

האורחת המשיכה את הריצה בתחילת הרבע הרביעי וצמצמה את ההפרש משלשה של ג'רום מיינסי, בהמשך ראשון לציון הגיבה עם שלשה של דוברת ועוד שתי נקודות של אקיל מיטשל שהקפיצו את היתרון ל-6. אבל אם חשבתם שהדרמה נגרמה אז אתם טועים בגדול. שלשה של פטריק מילר הורידה את הפער לשלוש וג'אמפ שוט של מיינסי שוב הוריד הפער ל-84:83 כשנותרו 37 שניות על השעון. אייזיאה טיילור לקח את המשחק לידיים והצליח לקלוע בחדירה וגרם לבראד גרינברג לקחת פסק זמן. רביד לימנוד ניסה לאזן עם שלושה שיצאה החוצה ומכאן כבר המשחק נסגר, אביבי הוסיף עוד שתיים במתפרצת וראשון לציון ניצחה 83:88.

אייזיה טיילור, נועם דוברת | קובי אליהו
טל דן, רביב לימונד | קובי אליהו

הפועל באר שבע – בני הרצליה 86:94

אחרי רצף של חמישה הפסדים רצופים, הקבוצה של רמי הדר חזרו סוף סוף לנצח כאשר עצרה דווקא את העולה החדשה שהגיעה לכונכייה ברצף של שני ניצחונות רצופים. באר שבע עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ולמרות סוג של התעוררות של העולה החדשה לפני המחצית, המארחת פתחה מבערים בתחילת המחצית השנייה וסגרה את הסיפור לפני הרבע האחרון. אצל המנצחת אריק גריפין בלט עם 25 נקודות, דומיניק ווטרס הוסיף 21. מהצד השני מקס היידגר קלע 18 משלו עם 100% מהשדה אך רק 69% מהעונשין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי