רמי כהן: "מעריך מאוד את בר טימור על מה שהוא עשה"

בר טימור | דני מרון

יו"ר הפועל תל אביב דיבר ב-103FM והתייחס לפוסט שהגארד העלה, בו ביקר את הפוליטיקאים בטרם התקבל האישור לחזור לפעילות למרות הסגר. וגם: הזר החדש, עומס המשחקים והחיסונים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורסל תחזור לפעילות במוצאי השבת הקרובה לאחר קבלת האישור ממשרד הבריאות אתמול (שלישי). מבחינת הפועל תל אביב, העונה הגיעה לנקודה שבה האדומים חייבים להתייצב אחרי שרשמו עד שני ניצחונות בלבד מתוך שמונה משחקים. היו"ר רמי כהן התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM, סיפק עדכון על מצב הסגל והתייחס למאבק להחזרת הליגה לפעילות.

"אנחנו נראים יותר טוב, לראשונה מתחילת השנה אנחנו בריאים. זאת הבשורה החשובה", אמר כהן, "לא חושב ששיחקנו משחק אחד עם ארבעה זרים מתחילת השנה, גם בר טימור היה חסר. עכשיו כולם בריאים, אז אנחנו מקווים לטוב".

הזר החדש, טייריק ג'ונס: "הוא יותר מבסדר. ככדורסלן אתם רואים לבד, שני משחקים של 20 נקודות ו-10 ריבאונדים. מאוד אינטנסיבי הגנתית, יודע להחליף ומשחק מעל הטבעת. הוא מסוג השחקנים שמצליחים בארץ ויש לו גם את הרצון להצליח, אבל עד עכשיו הוא איתנו בסך הכל שבועיים-שלושה. כל הישראלים נראים טוב, בר חזר מפציעה בגב שהשביתה אותו למשך חודש ונראה שהוא חוזר לעצמו, ים בכושר טוב. סך הכל אנחנו מגיעים בריאים ונראים יותר טוב באימונים האחרונים, רק נשאר להראות את זה במשחקים".

רמי כהן | ספורט1

צפיפות המשחקים שנוצרה בעקבות הסגר: "כל הנושא של מבנה הליגות קשה לכולם, כי עכשיו ניכנס לטווח של שבעה משחקים בשבועיים-שלושה ואחר כך פגרת נבחרות שוב. העומס לא קל, כי אחר כך נשאר מעט זמן להשלים את כל המשחקים. אני מקווה, בשביל הספורט בכלל, שזה הסגר האחרון".

עוד לפני שליגות הכדורגל והכדורסל קיבלו את האישור לשוב לפעילות, בר טימור היה אחד הספורטאים שהעבירו מסר נוקב למקבלי ההחלטות. הגארד בן ה-28 העלה פוסט לאינסטגרם וקרא לעמיתיו בתחום הספורט "לא לענות לפוליטיקאים" כשאלה יתקשרו לברך על הצלחות, ו"לא להניף את הגביע כל עוד הפוליטיקאים בפריים". כהן התייחס לדברי השחקן: "אני אהבתי, מעריך אותו מאוד על מה שהוא עשה. אי אפשר היה להפריד, זו לא מלחמה רק של בעלי קבוצות, או קהל, או שחקנים או זכייני שידור. בימים כתיקונם וגם בתקופה הזו אנחנו משקיעים המון בשביל זה".

לסיום, יו"ר הפועל תל אביב הבהיר כי שחקני הקבוצה שלו טרם התחסנו: "אף אחד לא התחסן, היה ניסיון של המנהלת לארגן חיסונים לכל הליגה וזה לא צלח. אצלנו אף אחד לא הצליח, אני לא בטוח שניסו. סך הכל הם חבר'ה צעירים ובריאים, אז פחות חוששים. אבל אם נגיע למצב שמבטיחים חיסונים לכל הליגה, זה יהיה מצוין. עכשיו גם הורידו את גיל המינימום למתחסנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי