הפועל חיפה פנתה למנהלת: העמידו את איתן לנציאנו לדין

איתן לנציאנו | דני מרון

המועדון מהכרמל שלח מכתב בדרישה להעניש את יו"ר הפועל חולון, לאחר שתקף מילולית את המאמן אלעד חסין: "התסיס גם את אוהדיו שהציפו אותנו בהודעות נאצה. נראה לכם הגיוני שחבר דירטוריון המנהלת יצית מהומה אלימה?"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

לאחר הסנקדל שהתרחש אתמול ברוממה, כאשר יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו התעמת עם מאמן הפועל חיפה אלעד חסין, המועדון מהכרמל שלח היום (שני) מכתב למנהלת הליגה, בקריאה: העמידו את לנציאנו לדין. כפי שנכתב אמש, האחרון כינה את מאמן היריבה "איש קטן ומאמן קטנה בקבוצה קטנה".

הסערה התעוררה מכיוון שבשניות הסיום, כשהמשחק היה גמור, פורוורד החיפאים עמית שמחון קלע שלשה על הבאזר שהעניקה לקבוצתו יתרון פנימי על חולון במאזן ביניהן, שכן הפועל חיפה ניצחה בהפרש של 11 נקודות ונכנעה בפער של שמונה בסיבוב הראשון.

"ההיכרות שלנו כמועדון בליגת העל עם מר לנציאנו מסתכמת בשני מפגשים בלבד. חשוב לציין כי במפגש הקודם שנערך בחולון, ישב מר לנציאנו ביציע ולא הפסיק לגדף את השופטים כל המשחק, ואף התעמת עם אנשי הפועל חיפה אשר ישבו ביציע", נכתב בפנייה למנכ"ל המנהלת שלומי ופרי וליו"ר שמואל פרנקל.

"האם נראה לכם הגיוני שיו"ר מועדון וחבר דירקטוריון מנהלת ליגת העל, הגוף שפועל לילות כימים למגר את האלימות בספורט בכלל ובכדורסל בפרט, הוא זה שיצית מהומה אלימה?" תהו בהפועל חיפה, "וכיצד הוא מרשה לעצמו להתבטא בצורה מבישה כנגד המועדון וכנגד מאמן הקבוצה היריבה? ברור לכולם שאלימות מילולית מובילה מהר מאוד לאלימות פיזית ואולי זו הייתה מטרתו של מר לנציאנו. כמי שאמור לשמש דוגמא לכל הפעילים בארגון שלו, התסיס מר לנציאנו גם את אוהדיו שהתקיפו הבוקר את דף הפייסבוק הרשמי של המועדון בהודעות נאצה ובאיומים. לא נרשה לאף אחד לפגוע במועדון שלנו, בעובדים, בשחקנים ובאוהדים שלו. מועדון הפועל חיפה מגנה בכל תוקף את התנהגותו של מר לנציאנו ופונה אליכם בבקשה למצות עמו את הדין", נחתם המכתב.

אלעד חסין | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי