הסאגה נמשכת: אלעד חסין ואיתן לנציאנו התעמתו בשידור חי

אלעד חסין | קובי אליהו

האזינו - מאמן הפועל חיפה הגיב למתקפה של היו"ר נגדו: "אתה לא יכול לקרוא לי 'מאמן קטן'. זה חוסר כבוד ויש פה סוג של צביעות". לנציאנו: "מותר לי להגיד מה שאני רוצה, הטענות שקיללתי - רצף של שקרים"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

בהמשך לעימות בין שניהם בסיום המשחק בו הפועל חיפה ניצחה את הפועל חולון אתמול (ראשון), מאמן החיפאים אלעד חסין ויו"ר הסגולים איתן לנציאנו עלו הערב לשידור בתכנית הספורט של 103FM והחליפו דין ודברים בנוגע לסערה שהתחוללה בהיכל רוממה, אשר בעקבותיה המועדון מהכרמל פנה אל מנהלת הליגה בדרישה להעמיד את לנציאנו לדין.

האזינו לעימות בשידור חי

אלעד חסין דיבר ראשון והתייחס לאירוע: "זה קצת צובט לי בלב, אבל אין לי שליטה על הפה של אחרים. אני לא עשיתי שום דבר, אני מתעסק אך ורק בלנצח ובלעזור לקבוצה שלי לעשות הכי טוב שאפשר. יכול להיות שאיתן היה עצבני מההפסד, פלט את מה שפלט ואמר את מה שאמר. שמעתי שהוא אמר משהו עם ההפרשים מול מכבי חיפה, אני פשוט לא מבין את עניין הזה. מי שמשחק עד השנייה האחרונה הוא לא ספורטיבי? אני לא מבין את העניין הזה".

התפיסה שאסור לקחת פסק זמן כשהניצחון מובטח: "יש פה סוג של צביעות. הפוזשן האחרון, לפני שעמית שמחון קלע שלשה, הפועל חולון לקחו פסק זמן, משכו את השעון וניסו לעשות סל בהתקפה האחרונה. הם לא הצליחו כי הייתה חסימה של פרימן, יצאנו להתקפה מתפרצת. אז קבוצה אחת יכולה לנסות לעשות סל והשנייה לא? אותו הדבר היה עם מכבי חיפה – לפני שלקחתי פסק זמן, שחקן שלהם קלע סל, הכדור היה בידיים שלהם, המשחק היה גמור והם היו יכולים לעצור את המשחק, אבל לא עצרו – עשו צעד וחצי עם עבירה. אני לא מבין את הדברים האלה, יש לי קשרים בכל אירופה, מאמנים ברמות הגבוהות ביותר, אני בודק את עצמי – זה קיים רק בישראל! זה פשוט לא אמיתי. זה סתם מרגיז אותי לדבר על זה, מה שחשוב וגדול יותר זה המשחק והניצחון".

המטרות: "המטרה שלנו היא עדיין להישאר בליגה. הקבוצות מתחזקות בכל שבוע, מנחיתות פה זרים ברמה מאוד גבוהה. הפועל תל אביב, הרצליה, מכבי חיפה, נהריה. הכל פתוח ויש הרבה משחקים בקופה. אנחנו צריכים להשיג כמה שיותר ניצחונות ואנחנו ממש לא מסתכלים יותר מדי למעלה, אלא קודם כל על הישארות בליגה ומשם נייצר מטרות חדשות בתקווה שנשיג אותן. יש הרבה קבוצות שסימנו אותן בהתחלה, בסוף הם ירדו לפלייאוף התחתון ומצאו את עצמן בתמונת הירידה".

הישמרות מהקורונה: "הכל נזיל ויכול להתהפך בשנייה. זה לא תמיד קל, אבל אנחנו משתדלים שהשחקנים ינועו מהבית לאימון ולא יהיו בחיכוך עם אנשים שיכולים להדביק אותם. אני מאוד מקווה שלא יהיו הדבקות בכדורסל בפרט ובספורט בכלל, כי זו מכה".

אלעד חסין: "יש פה סוג של צביעות" | אדריאן הרבשטיין

מיד אחרי המאמן עלה איתן לנציאנו, שנתן את גרסתו לתקרית: "לא רציתי ממנו כלום, מה שרציתי להגיד אמרתי למאמן שלי, לא לו. אותי כן קיללו, היום אחרי בירורים ארוכים הבנתי שזה מנהל הקבוצה שלהם, שקוראים לו דודו מכבי ושינו לו את השם במנהלת כדי שלא יהיה כתוב 'מכבי'".

למה כינה את חסין 'מאמן קטן': "הלכתי למאמן שלי ואמרתי לו את זה כדי שיהיה רגוע. הוא היה עצבני והרגעתי אותו, זה לא היה צריך להיאמר וזה היה כל הסיפור. אנשים גדולים היו נותנים לזה לעבור, אני לא מאמין ששמעון מזרחי היה מגיב כמו היו"ר שלהם ובטח לא כמו המנהל. כל הסיפור הזה לקח 50 שניות. יצאתי החוצה והלכתי".

בשלב זה הצטרף חסין בחזרה לשיחה, והגיב לדבריו של לנציאנו: "אני מאוד מכבד את מי שהעסיק אותי, את איתן ואת כל הפועל חולון. אני הייתי מנהל מקצועי גם במחלקת הנוער שם, לא עבדתי רק בבוגרים. היו לי שם ארבע שנים נהדרות. אפילו הבת הקטנה שלי שאלה למה שאיתן יגיד דבר כזה, הרי עבדתי אצלו. אני שמעתי את מה ששמעתי, איתן אומר שלא היה ולא נברא".

לנציאנו: "לא קיללתי שחקנים כי לא היו שחקנים על המגרש, זה רצף שקרים".
חסין: "אתה לא יכול להגיד להפועל חיפה מועדון קטן ולי מאמן קטן".
לנציאנו: "אני יכול להגיד למאמן שלי מה שאני רוצה, זה שהיו"ר שלך החליט להגיב על זה – זה שיקול שלו".
חסין: "אם אמרת לדדאס שהוא הפסיד למאמן קטן, אולי לא הייתי צריך לשמוע את זה אבל זה גם חוסר כבוד".

לנציאנו: "אז יכול להיות שלא הייתי צריך להגיד את זה, אבל נגמר הסיפור והפועל חיפה ממשיכים וממשיכים. בשביל זה הוצאתי את הסרטון, המזל שלו שלא היה קהל מעליו במקום שבו הקהל שלנו היה אמור לשבת. אם היו תוקפים אותו, אני לא הייתי יוצא משם שלם ובריא. עם כל הסיפור שהוא מדבר עכשיו אצלכם, מילה אחת על המנהל קבוצה שלהם הוא לא אמר".

לנציאנו: "יכול להגיד מה שאני רוצה" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי