ווילבקין עקץ את הפועל ת"א: "זה היה משחק גדול? לא ידעתי"

סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט

אחרי שהוביל את מכבי תל אביב לניצחון בדרבי עם 23 נקודות, הגארד הגיב בציניות ושלח עקיצה גם לגלבוע/גליל. הממשלה אישרה כניסת טיסות פרטיות, אך חימקי לא תוכל להגיע באחת כזו והמשחק נגדה נדחה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התאוששה מההפסד לגלבוע/גליל ביום שישי האחרון עם ניצחון קל 69:85 על הפועל תל אביב בדרבי. בניגוד למשחק שהתקיים יומיים לפני כן, הפעם הצהובים עלו חדים, עם האנרגיות הנכונות והפגינו דומיננטיות בשני הצדדים של המגרש, בדרך לסגור עניין כבר בתום מחצית אחת. 

סקוטי ווילבקין חזר לסגל אחרי שנח במשחק הקודם והנוכחות שלו גרמה לדברים להיראות אחרת מבחינת האלופה. הגארד הוביל את הבריחה של קבוצתו ברבע השני, בו קלע 13 מתוך 23 הנקודות שלו במשחק ובסך הכל דייק בחמש זריקות מתוך תשע שלקח מחוץ לקשת. "הצפייה מהצד בהפסד נתנה לי מוטיבציה לעשות משחק טוב. לא רצינו להפסיד פעמיים ברציפות, אז שיחקנו טוב יותר היום", סיכם ווילבקין בפשטות לאחר הניצחון. 

לא אחת ראינו אותו מציג שפת גוף בעייתית או משדר חוסר חשק במהלך משחקים, אך אתמול בדרייב אין ווילבקין נראה נינוח ומחויך לנוכח היכולת הטובה שלו ושל חבריו: "כשאתה ביתרון כזה וכולם משחקים טוב, קשה שלא ליהנות מהמשחק", אמר הגארד, "הכל עבד היום, נמנענו מאיבודי כדור ולא אפשרנו להם לצאת למתפרצות, שזו נקודת החוזק שלהם". 

בזמן שההשפעה שלו על הקבוצה במשחקי היורוליג מעוררת דיון גדול, לפי התוצאות איתו ובלעדיו בשני המשחקים האחרונים נראה כי בליגה מכבי תל אביב מתקשה בלעדיו הרבה יותר, אך לווילבקין היה הסבר אחר לתוצאה נגד גלבוע/גליל: "לא הייתי אומר את זה. הבעיה הכי גדולה הייתה שעת המשחק, היינו עייפים ואני בטוח שהם חיכו למשחק הזה מתחילת העונה לפי הדרך שבה הם חגגו, כאילו זכו באליפות. הם היו מוכנים יותר מאיתנו למשחק בשעה הזו וזו הייתה הסיבה העיקרית להפסד".

סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט

לא רק את הקבוצה מגן נר הגארד עקץ, אלא גם את היריבה העירונית, כאשר נשאל על ההתעלות שלו במשחקים גדולים:"זה משחק גדול? לא ידעתי", השיב, "אני יודע שזה הדרבי, אבל זה הכל". 

אמש בשעות הלילה הממשלה אישרה כניסה של טיסות פרטיות זרות לצורך קיומי אירועי ספורט בינלאומיים, מה שעל הנייר היה מאפשר את קיום המשחק בין מכבי תל אביב לחימקי מוסקבה ביום חמישי הקרוב, אלא שהקבוצה הרוסית, וכמוה גם צוות השיפוט, אינם יכולים להגיע לישראל בטיסה פרטית ועל כן הוחלט לדחות את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי