Sport1 Banner

ספרופולוס: "לא נתנו לראשל"צ סיכוי להיכנס למשחק"

יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א מרוצה אחרי ה-77:105 על סגנית האלופה והתייחס למצבו של כספי: "סובל מווירוס שמשפיע לו על הבטן, בודקים מה זה". וגם: ההפתעה שהוא מכין לחולון. גודס: "מכבי דרסה את כל מי שעמדה מולה לאחרונה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה הערב (ראשון) את היכולת המצוינת שלה בליגה המקומית, דרסה 77:105 את מכבי ראשון לציון ורשמה ניצחון רביעי ברציפות. מנגד, הקבוצה של גיא גודס חיברה הפסד שני ברצף ורביעי בחמשת האחרונים.

מאמן הצהובים, יאניס ספרופולוס, החמיא לשחקניו אחרי הניצחון: "מברך את השחקנים על רמת הריכוז והאנרגיה שהם הביאו למשחק הזה. לא קל לשחק שלושה משחקים בחמישה ימים, אבל כולם היו מוכנים מנטלית. מבחינה פיזית ניסינו לחלק את הדקות בין כל השחקנים בשלושת המשחקים. כל אחד מהם שיחק ברצינות, בריכוז גבוה ושיחקנו טוב מאוד. אני מרוצה מאוד מהתגובה של כולם ומזה שגם במשחק הזה, כמו נגד מכבי חיפה, כל השחקנים קלעו והיו לנו שישה שחקנים בספרות כפולות. אנחנו צריכים להמשיך ככה, העונה עוד ארוכה ואנחנו יודעים את זה. חודשים פברואר ומרץ עמוסים מאוד עם הרבה משחקים ופחות אימונים, לכן צריך לשמור על המנטליות שהייתה לנו במשחקים האחרונים. ראשל"צ קבוצה טובה מאוד, הדרך ששיחקנו לא נתנה להם סיכוי להיכנס למשחק".

כמה קשה לשמור על אותו ריכוז נגד יריבות שונות ברמתן: "גם רמת העייפות של כל אחת מהן הייתה שונה. ראשון שיחקה ביום חמישי ואנחנו בשישי. אנחנו לא מתחרים בקבוצות בתנאים שווים, לא כל הקבוצות שיחקו שלושה משחקים ברציפות. השחקנים שלנו מנוסים וברגעים האלה כולם התעלו. כולם במומנטום טוב, התחלנו לשחק טוב בשני הצדדים של המגרש".

סנדי כהן, יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומאו | אודי ציטיאט

הניצחונות מוחצים בשבוע האחרון: "ההפרש לא חשוב לי, אלא התגובה שלנו אחרי ההפסד לגלבוע/גליל. ציפיתי שנגיב כך, אבל לא ידעתי שנעשה זאת בצורה הזאת. אני שמח שגם השחקנים הצעירים מוכנים יותר למשחקים האלה. העלינו שלושה שחקנים צעירים מאוד למשחק נגד ראשון, אחת הקבוצות הטובות בליגה, והשטף במשחק שלנו נשמר. אני שמח על זה. אנחנו מחכים שעומרי כספי וטי ג'יי קליין יצטרפו אלינו. עומרי סובל מווירוס והוא עושה בדיקות כדי לאבחן איזה וירוס זה, זה משפיע על הבטן שלו".

האם שילובם של אות'לו האנטר ואנטה ז'יז'יץ ביחד בחמישייה היה תרגיל לקראת הפועל חולון: "אולי. יכול להיות שנשחק בהרכב גבוה נגדם".

האם היריבות האחרונות היוו הכנה מספיק טובה לחולון: "היריבות היו טובות. ראשון קבוצה טובה. גם מכבי חיפה, למרות שהיה להם משחק גרוע נגדנו, לא ציפיתי שישחקו כך. מכבי חיפה ניצחה בגליל לפני המשחק נגדנו. כל היריבות טובות, אני לא מאמין שאנחנו צריכים לעשות משהו שונה כדי להתכונן למשחק נגד חולון. אנחנו צריכים להיות רציניים ולשחק טוב בכל משחק. זה מה שאני מצפה מהשחקנים, לכן ראיתם שהייתי תובעני כלפי השחקנים גם בדקות האחרונות, כדי שילמדו. זאת הזדמנות גדולה בשבילם לעשות את זה".

דריל מונרו, אנטה ז'יז'יץ' | אודי ציטיאט

גיא גודס, מאמן מכבי ראשל"צ, היה מאוכזב בסיום וסיפר: "אין הרבה מה להגיד. ראינו את הבדלי הכוחות היום. מבחינתי זה היה לעבור את המשחק הזה טוב איכשהו ולא להיות פצועים ליום חמישי. לשמחתי כולם בריאים ואנחנו מסתכלים קדימה".

האם ההפרש יכול לעזור בגביע: "אי אפשר לדעת. יש לנו את הבעיות שלנו כמו שלכל קבוצה יש את שלה. מכל מיני כיוונים, גם בעיות בריאותיות שהשפיעו על הקבוצה וכרגע גם היכולת שלנו הגנתית וגם מבחינת האחוזים בהתקפה. יום חמישי זה משחק אחר נגד קבוצה אחרת, מכבי דרסה את כל מי שעמדה מולה בשלושת המשחקים האחרונים. לנו היה חשוב לעשות את הכי טוב שיש ולגמור את המשחק בריאים כי המשחק בחמישי הוא המשחק החשוב של השבוע".

למה לא לקח פסק זמן בריצת 0:17 של מכבי: "לא יודע מה זה משדר החוצה. אין שום קשר. נכנסנו לבעיית עבירות וברגע שעשינו את החילופים, כשאנחנו קצרים בעמדות בפנים ובלי אביבי בעמדה 4, אין ספק שלמכבי יש יתרונות. יש גבול כמה פסקי זמן אפשר לקחת. לא ראיתי לנכון באותו הרגע".

גיא גודס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי