יותם חנוכי: "אני יכול להגיע לרמות הכי גבוהות"

יותם חנוכי | לילך וייס, מנהלת הליגה

הפורוורד של גלבוע/גליל מכוון גבוה בראיון ל-103FM אחרי שהצטיין עם שיא קריירה וניצחון על הפועל ירושלים: "רוצה לממש את הפוטנציאל שלי ולהגיע ליורוליג. אני עובד מאוד קשה בשביל זה"

(גודל טקסט)

בתום קרב מרתק, הפועל גלבוע/גליל גברה ביום ראשון האחרון 75:81 על הפועל ירושלים ורשמה ניצחון מרשים. מי שלהט אצל הקבוצה הצפונית היה יותם חנוכי בן ה-20, אשר סיים כקלע הבולט עם 19 נקודות – שהיוו את שיא הקריירה שלו. הפורוורד הצעיר התראיין לתכנית הספורט של 103FM, דיבר על השאיפות הגבוהות שלו לעתיד והתייחס לעבודה יומיומית שלו.

הניצחון האחרון על הפועל ירושלים: "לא היה קל, אף פעם לא קל, בשום משחק ובטח לא נגד הפועל ירושלים. ברמה הטקטית, אחרי שתיים-שלוש שלשות שקלעתי הם ניסו למצוא פתרונות הגנתיים, אבל אני שמח שהחברים שלי עדיין מצאו אותי למרות שירושלים ניסתה לפתור את זה".

שאיפותיו האישיות: "המטרות שלי היו ונשארו לממש את הפוטנציאל שלי. אני חושב שאני בונה את עצמי וצריך להמשיך לבנות את עצמי משנה לשנה. צריך לטפס את השלבים בזמן הנכון. כרגע טוב לי בגלבוע/גליל, זה המקום הכי טוב עבורי. המטרות שלי הן ללא ספק לממש את הפוטנציאל שלי ואני חושב שאני יכול להגיע לרמות הכי גבוהות. החלום שלי הוא לשחק ברמות הכי גבוהות, ביורוליג. זו המטרה שלי, אין ספק. אני רוצה יום אחד להגיע לשם ואני עובד מאוד קשה בשביל זה. אני עובד קשה מאוד על הגוף שלי, יום יום. אני מרגיש טוב".

האם לדעתו לא מדברים עליו כמו צעירים נוספים דוגמת ים מדר בגלל שהוא משחק בגלבוע/גליל: "בשיא הכנות, זה לא כל כך מעניין אותי מה מדברים ומה חושבים. אני מתרכז ביום-יום ובעבודה שלי. עברתי פציעות לא פשוטות ואני מתרכז בלבנות עצמי מחדש. אני מתרכז באיך להשתפר ממשחק למשחק, עם כמה שזה נשמע משעמם. אני ממשיך לעבוד על המשחק שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי