בשבת: גלבוע/גליל מחכה לנהריה, נס ציונה תארח את אילת

שחקני הפועל גלבוע/גליל חוגגים
שחקני הפועל גלבוע/גליל חוגגים | דני מרון

לאחר הניצחונות המרשימים על מכבי תל אביב הפועל ירושלים, החבורה של אבישי גורדון תארח את הסגולים מהתחתית ותנסה להמשיך ברצף. הכתומים יתמודדו מול הדרומיים ויקוו להיצמד לחלק העליון של הטבלה

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת העל לכדורסל ייפתח מחר (שבת) עם שני משחקים כשבמוקד עירוני נס ציונה תארח את הפועל אילת ותקווה להמשיך במומנטום הנהדר שלה. בנוסף, בקרב קצוות עירוני נהריה תתארח אצל הפועל גלבוע/גליל ותקווה לחולל הפתעה גדולה.

עירוני נס ציונה – הפועל אילת

המקומיים נמצאים בתקופה נהדרת ויחד עם העפלה לשלב הבא באירופה, הם עלו לראשונה למאזן חיובי בליגה כשניצחו במחזור שעבר את עירוני נהריה והם במקום השביעי בטבלה. הקבוצה של בראד גרינברג כבר עם חמישה ניצחונות רצופים, והכתומים ימשיכו להסתמך על בראיין אנגולה, פטריק מילר וטל דן שנמצאים בכושר מצוין.

מנגד, האילתים יגיעו לאחר הפסד ביתי ומאכזב במיוחד להפועל חולון, במה שהיווה הפסד שלישי מתוך ארבעת המשחקים האחרונים. חניכיו של אריאל בית הלחמי יכולים לשאוב עידוד מכך שהם ניצחו בכל ארבעת המפגשים שלהם העונה את נס ציונה (ליגה בלקנית, גביע ווינר, והמשחק מהסיבוב הראשון בליגה), וכדי לשמור על המקום החמישי קייסי פראת'ר וג'וש ניבו יצטרכו לקבל יותר עזרה מהישראלים.

הפועל גלבוע/גליל – עירוני נהריה

השנייה בטבלה סופרת שני ניצחונות רצופים ויוקרתיים במיוחד – על האלופה מכבי תל אביב ובמחזור האחרון כשניצחה את הפועל ירושלים בתום דרמה. יותם חנוכי רשם באותו משחק שיא קריירה אישי של 19 נקודות ויחד עם אייזיה קאזינס שנכנס לעניינים, חניכיו של אבישי גורדון ינסו לרשום ניצחון נוסף ולקבע את מעמדם בצמרת.

הסגולים מנהריה מדורגים במקום הלפני אחרון, ואחרי שהפסידו לנס ציונה במחזור שעבר הם סופרים 11 הפסדים לעומת שני ניצחונות, בדיוק כמו המאזן של האחרונה מכבי חיפה. אור לאומי ומייקל יאנג אמורים להיות האלה שיובילו את הקבוצה מחר במשחק החוץ הקשה בגן נר. בחמשת המפגשים הקודמים בין שתי הקבוצות ידה של גלבוע/גליל הייתה על העליונה.

אבישי גורדון
אבישי גורדון יקווה להמשיך ברצף הניצחונות של גלבוע/גליל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי