אילת השלימה מהפך על נס ציונה, גלבוע גברה 79:92 על נהריה

שחקני הפועל אילת | דני מרון

הדרומיים חזרו מפיגור ברבע האחרון בזכות משחק גדול של פראת'ר (28 נקודות) ורגלנד (20), שהעניקו לבית הלחמי 84:89 חשוב. טל דן הצטיין (18 נק', 10 ריב' ו-7 אס'). הקבוצה מגן נר השלימה סוויפ עונתי על הסגולים

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת העל בכדורסל יצא הערב (שבת) לדרך בשני מוקדים. במשחק הראשון הפועל אילת הצליחה לעצור את עירוני נס ציונה וניצחה 84:89 חשוב. במקביל, הפועל גלבוע/גליל השלימה סוויפ עונתי על עירוני נהריה עם 79:92 חד וחלק בגן נר.

עירוני נס ציונה – הפועל אילת 89:84

דווקא אחרי חמישה ניצחונות רצופים ויכול מרשימה, במיוחד במשחקים באירופה, נס ציונה טעתה ברבע האחרון נגד אילת והפסידה. החבורה של בראד גרינברג כבר החזיקה ביתרון של שמונה נקודות במהלך הרבע המכריע, אבל משחק אדיר של קייסי פראת'ר (28 נקודות) וג'ו רגלנד (20 נק', 7 ריב') הפכו את המשחק עבור אריאל בית הלחמי.

טל דן היה האיש של הכתומים במשחק, אך לצערו, החברים שלו הציגו יום קליעה רע מהקו ומחוץ לקשת וזה גם עלה להם במשחק. אילת, שאיבדה את חואקין שוכמן כבר בדקה השלישית, השתלטה על המשחק הצמוד ברבע הרביעי בזכות דאנק מדהים של מארקל בראון ב-360 מעלות ומשם הדרומיים רצו כל הדרך לניצחון.

בית הלחמי. ניצחון גדול על נס ציונה | דני מרון

הפועל גלבוע/גליל – עירוני נהריה 79:92

אחרי הניצחונות המשכנעים נגד מכבי תל אביב והפועל ירושלים, החבורה של אבישי גורדון המשיכה ביכולת הנהדרת שלה בליגה ובכך נשארה בין קבוצות הצמרת בליגה. אחרי שני רבעים צמודים באולם שבגן נר, האדומים-לבנים ברחו ברבע השלישי להפרש דו ספרתי, כאשר יפתח זיו היה השחקן הבולט במגרש עם 16 נקודות (3 מ-4 לשלוש), 9 ריבאונדים ו-5 חטיפות. קרי בלאקשיר היה הקלעי המצטיין במשחק כשסיים עם 19 נקודות, כשמנגד 21 נקודות של מייקל יאנג לא עזור לקבוצה של שי סגלוביץ'.

זיו. הצטיין נגד נהריה | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי