קליין סיכם בכורה: "ג'ונס היה מדהים, המנהיגים עשו את ההבדל"

טי. ג'יי. קליין, כריס ג'ונס, סנדי כהן | דני מרון

בניגוד לגביע, מכבי ת"א לא התקשתה ב-81:100 על חולון בדרך לניצחון שישי רצוף. הרכז שלא שיחק בחמשת המשחקים האחרונים בלט עם 15 נק' ו-9 אס'. שחקן הרכש החדש: "כבוד להיות כאן, כלל לא חשבתי כמה אשחק ביורוליג"

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי המותחן בגביע המדינה, מכבי תל אביב רשמה אמש (ראשון) ניצחון שני רצוף על הפועל חולון ושישי ברציפות בכל המסגרות, אחרי שהכניעה את הסגולים 81:100 בבית. סקוטי ווילבקין, אנטה ז'יז'יץ' ואנג'לו קלויארו קיבלו מנוחה, אבל דווקא הרעננות בסגל הצהוב העניקה למארחת יתרון על פני הקבוצה של סטפאנוס דדאס, שהגיעה עייפה מהגביע ודי עצבנית על האירועים שחלו בו. 

מי שהגיע רענן יותר מכולם היה כריס ג'ונס, שלא נרשם לחמשת המשחקים הקודמים וניצל את חזרתו לסגל כדי להזכיר ליאניס ספרופולוס שגם לו יש מה לתרום ונבחר למצטיין במשחק, עם 15 נקודות ותשעה אסיסטים. מנגד, טיילר דורסי שלא שיחק אף הוא בחצי גמר הגביע, לא נראה כל כך להוט מחזרתו ותוך פחות משלוש דקות דאג לרדת ישירות לחדר ההלבשה, לאחר שביצע עבירה בלתי ספורטיבית ובהמשך נשרקה נגדו עבירה טכנית שהרחיקה אותו כבר ברבע הראשון. 

טי ג'יי קליין ערך הופעת בכורה במדים הצהובים דווקא נגד קבוצתו הקודמת בישראל, ונראה לא רע בכלל. קליין האנרגטי בילה כ-14 דקות על הפרקט ובהן קלע תשע נקודות, הוריד שישה כדורים חוזרים ודייק בארבע מחמש הזריקות שלו מכל הטווחים. 

דורסי. לא נראה להוט לחזור | דני מרון

"זה כבוד וזכות בשבילי להיות כאן. הקבוצה קיבלה אותי מצוין, זאת קבוצת יורוליג וזה עושה את העבודה שלי קלה יותר. השחקנים מייעצים לי כל הזמן ואני מנסה רק לעזור בדברים הקטנים", סיכם קליין את המשחק הראשון שלו ותיאר את התחושות מהמפגש עם האקסית: "ידעתי שזה יהיה משחק אמוציונלי, חולון הייתה המשפחה שלי במשך שלוש שנים ועזרה לי להגיע למקום שאני נמצא בו. אני אסיר תודה על כך, אבל עכשיו אני חלק ממכבי תל אביב". 

חוץ מעצבים של שתי הקבוצות, זה גם היה משחק של ריצות. מכבי תל אביב פתחה את הרבע הראשון והשלישי בעצירות הגנתיות וקצב התקפי גבוה שעזרו לה לברוח, הפועל חולון ענתה בריצות משלה ברבע השני והרביעי הרבה בעזרת שלשות, אבל האלופה רצה ל-13 נקודות ללא מענה ברבע האחרון וסגרה עניין. 

קליין הסביר מה עשה את ההבדל לטובת קבוצתו: "המנהיגים הוותיקים שלנו. כריס שלט במשחק בצורה מדהימה והיה יוצא דופן. בכל פעם שהם עשו ריצה וחזרו למשחק, הוא ושאר החבר'ה עצרו את זה. זה מה שאני לומד כאן, עשינו עבודה טובה בדקות החשובות כשהיינו צריכים עצירות כדי לעשות ריצה ואני לומד מהשחקנים כאן את הפרטים, את הריכוז בהגנה. זה עוד יחלחל ויתבטא בהמשך". 

טי. ג'יי. קליין | דני מרון

לסיום, הפורוורד החדש של הצהובים הצהיר כי הוא לא מגיע עם ציפייה לקבל דקות ביורוליג: "לא חשבתי על זה אפילו לשנייה. אני כאן לעשות את העבודה שלי ומה שהמאמן יבקש ממני. אם לא אשחק אהיה המעודד הכי טוב מהספסל, ואם כן אתן הכל על המגרש. אתעסק במה שאני יכול לשלוט בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי