עומרי כספי: "עבדתי קשה בשביל לחזור, זו הייתה תקופה מטורפת"

עומרי כספי | Aitor Arrizabalaga/Euroleague Basketball via Getty Images

מכבי תל אביב הפסידה גם באילת, אבל התעודדה מחזרת הישראלי הבכיר שהתאושש מווירוס בבטן: "שמח שבקרוב אוכל לרדת מהגבלת הדקות ולשחק ברצף". ספרופולוס: "במחצית הראשונה לא היינו מוכנים ללחימה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה אתמול (שבת) באילת את הפסדה השני בשלושת הימים האחרונים כשנכנעה 91:85 לקבוצה המקומית, אבל הדבר המעודד שהיא תיקח זה את חזרתו של עומרי כספי שערך דקות ראשונות אחרי היעדרות של למעלה מחודש בעקבות וירוס בבטן.

כספי היה מהשחקנים הבולטים במכבי ת"א בהפסד לאילת וסיים עם 8 נקודות, הוא שיחק גם נגד באיירן מינכן ביורוליג יומיים קודם לכן ועל החזרה לפרקט הוא אמר אמש: "אני מרגיש יותר טוב אחרי שעברתי חודש וחצי מטורפים. אני שמח שבתקופה הקרובה אני אוכל לרדת מהגבלת הדקות ולשחק יותר דקות רצוף. עבדתי בשביל זה קשה מאוד".

כספי עובר שנה מאוד לא פשוטה ואת מרבית הזמן הוא בילה ביציע וכעת ינסה להוציא מהבוץ גם את מכבי ת"א, שככל הנראה תסיים את דרכה ביורוליג בתום העונה הסדירה: "היה לנו הרבה חוסר מזל ובהרבה משחקים כן היינו יכולים לנצח", אמר, "הפוקוס שלנו הוא בשני המשחקים הקרובים, לנצח ביום שלישי ולבנות על זה לחמישי. כל משחק הוא חשוב בפני עצמו".

המאמן יאניס ספרופולוס אמר על ההפסד באילת: "אפשרנו ליריבה לשחק את המשחק שלה, לנצל את האיבודים שלנו ולקלוע סלים קלים במתפרצות. היו הרבה שיתופי פעולה בין הגארדים שלהם לגבוהים שלא עצרנו. לא התאמנו עצמנו לאנרגיה שלהם. כשהיריבה קולעת 52 נקודות במחצית ו-91 בסך הכל, קשה מאוד לחזור למשחק. ניסינו במחצית השניה ושיחקנו טוב יותר. צמצמנו ל-4 נקודות, אבל קשה היה להתקרב. במחצית הראשונה לא היינו מוכנים ללחימה".

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | DeFodi Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי