ממשיכה לברוח מהתחתית: 79:82 לבני הרצליה על נס ציונה

שרון דרוקר | דני מרון

העולה החדשה השלימה ניצחון שישי בתשעת המשחקים האחרונים לאחר תצוגה מרשימה באולם היובל. מקס היידגר בלט עם 20 נקודות, 22 נקודות של וויין סלדן לא הספיקו מנגד

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד להפועל אילת שקטע רצף של חמישה ניצחונות רצופים, נס ציונה קיוותה הערב (ראשון) להתאושש מול בני הרצליה באולם היובל, אך דווקא המארחת הייתה הטובה יותר והמשיכה לברוח מהתחתית הודות לחזרה משרימה במחצית השנייה וניצחון 79:82 מרשים, שהוא למעשה השישי של הקבוצה של שרון דרוקר בתשעת המשחקים האחרונים.

הפתיחה הייתה שייכת לכתומים ובעיקר לג'רום מיינסי שלהט עם 10 נקודות ברבע הראשון ועזר לקבוצתו לעלות ליתרון דו ספרתי ולהוביל 19:28 אחרי 10 דקות. הרצליה התעוררה ברבע השני והצליחה להשוות ל-30:30 לאחר שלשה של קוטי קלארק. המארחת המשיכה בשלה עד סוף המחצית וירדה למחצית ביתרון 34:43 על הכתומים.

במחצית השנייה הרצליה הגדילה את הפער עד ל-13 נקודות, אבל מיינסי וסלדן הובילה את הרצליה לריצת 0:11. הרצליה הצליחה לשמור על היתרון עד סיום הרבע השלישי שנגמר ב-57:63. ברבע האחרון  מקס היידגר וקוטי קלארק ואלישי כדיר החזירו את הפער הדו ספרתי וגם חזרה מאוחרת של נס ציונה לא הספיקה. זה נגמר ב-79:82 לבני הרצליה.

בראד גרינברג | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי