קרביץ: "בבני הרצליה משקיעים בי. אפשר להגיע לבית העליון"

רביב לימונד, יאיר קרביץ | מוטי יערי, הפייסבוק הרשמי של בני הרצליה

הרכז בן ה-22, שכיכב עם שיא קריירה בניצחון על עירוני נס ציונה, התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר: "היה לי יותר קל להשתלב בקבוצה כזו". וגם: המפתח לניצחון האחרון ומה הגורם העיקרי לשינוי ביכולת הקבוצה

(גודל טקסט)

יאיר קרביץ, רכז בני הרצליה, יחגוג מחר יום הולדת 22. זו לא הייתה החגיגה היחידה שלו השבוע, אחרי שביום ראשון האחרון סיפק שיא קריירה עם 11 נקודות, רובם במאני טיים, ב-79:82 החשוב על עירוני נס ציונה.

קרביץ, אשר היה חלק מנבחרת העתודה של אריאל בית הלחמי אשר זכתה בשתי אליפויות אירופה רצופות ובשנייה אף שימש כקפטן, התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על העונה שהוא ובני הרצליה עוברים, המשחק האחרון בו כיכב והמטרות להמשך.

האזינו לראיון המלא

"התחלתי את העונה עם פציעה אז לא שיחקתי בערך חודשיים וחצי. חזרתי לאט לאט ועכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב", סיפר קרביץ. "הגעתי לבני הרצליה בקיץ, שזה מועדון חם ואוהב, ועושים בשבילי המון דברים. משקיעים בי. היה לי הרבה יותר קל להשתלב בקבוצת ליגת על כזו ולהראות את מה שאני יכול".

המשחק האחרון מול נס ציונה: "את האמת שהתחלנו לא טוב, הם התחילו עם האזוריות ובלבלו אותנו קצת, למרות שהגענו מוכנים. לאט לאט התחלנו להשתלט על המשחק, לחצנו על הכדור וניסינו למנוע מפטריק מילר להתחיל את ההתקפות. זה גרם להם לבלאגן בהתקפה ואני שמח שניצחנו בסוף".

השיפור של בני הרצליה ביחס לפתיחת העונה הרעה: "אנחנו עובדים קשה באימונים. גם החלפת הזרים עזרה לנו מאוד. התחברנו עכשיו. השחקנים עכשיו מתאימים מאוד לצורת המשחק ששרון דרוקר רוצה להביא לנו, והנה – יש תוצאות".

האם ריאלי להגיע לבית העליון: "אני חושב שכן. רואים את הליגה, הטבלה מאוד צמודה, למרות שאנחנו עם שלושה משחקים יותר ביחס לכמה קבוצות שנמצאות איתנו באותו מאזן ניצחונות. אני חושב שיש עוד מספיק משחקים כדי להבטיח בית עליון".

שרון דרוקר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי