חיזוק מרשים: ג'יימס יאנג חתם בהפועל ת"א עד תום העונה

ג'יימס יאנג
ג'יימס יאנג | מאור אלקסלסי

שעות לאחר ההפסד הדרמטי בדרבי, האדומים הודיעו על צירופו של אקס מכבי חיפה שהעונה שיחק בליגת הפיתוח באורלנדו: "שחקן מוכשר שיעזור לנו בקרבות שמצפים לנו", בירך דני פרנקו על צירופו של הגארד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רכש מרשים לדני פרנקו והפועל תל אביב. בבוקר שאחרי ההפסד הדרמטי למכבי בדרבי, הודיעו האדומים על החתמתו של הגארד האמריקאני ג'יימס יאנג, כוכב מכבי חיפה בעונה שעברה שהצטרף כעת בחוזה עד תום העונה.

יאנג (25, 1.98 מטר) הוא בוגר מכללת קנטאקי שנבחר במקום ה-17 בדראפט 2014, שיחק 108 משחקים ב-NBA במדי בוסטון ופילדלפיה ובשנים האחרונות שיחק בקבוצות הג'י ליג של מילווקי והניו יורק ניקס.

כאמור, בעונה שעברה שיחק יאנג 19 משחקים במכבי חיפה, קלע 20.5 נקודות בממוצע למשחק עם 41% מחוץ לקשת והוסיף יותר מחמישה כדורים חוזרים למשחק. יאנג שיחק בשבועות האחרונים בבועת ליגת הפיתוח באורלנדו במדי ווסטצ'סטר ניקס והוא צפוי לנחות בישראל כבר מחר (שלישי), אך ייכנס לבידוד ורק במהלך השבוע הבא אם לא יהיו התפתחויות חריגות, יצטרף לחבריו החדשים.

מאמן הקבוצה דני פרנקו בירך על צירופו: "ג'יימס הוא שחקן מוכשר, ואני בטוח שהוא יעזור לנו בקרבות שמצפים לנו בחודשים הקרובים. נעשה את כל מה שצריך כדי לשלב אותו מהר במטרה שיתרום לנו ונוכל לאסוף ניצחונות".

ג'יימס יאנג | הפועל תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי