88:98 לאילת על מכבי חיפה. נס ציונה ניצחה את הפועל ב"ש

שחקני הפועל אילת | דני מרון

החבורה של בית הלחמי רשמה ניצחון חמישי ברצף על חשבון נועלת הטבלה. פראת'ר ובראון כיכבו עם 20 נקודות כ"א. 78:85 לקבוצה של בראד גרינברג על החבורה מבירת הנגב

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורסל חזרה הערב (רביעי) עם שני משחקים מסקרנים. בראשון, הפועל אילת הביסה 88:98 את מכבי חיפה במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-21. במשחק השני, הפועל באר שבע התארחה אצל עירוני נס ציונה והפסידה 85:78.

הפועל אילת – מכבי חיפה 88:98

זה לא באמת היה כוחות הערב באולם בגין הדרומי. מצד אחד, הקבוצה של אריאל בית הלחמי שהגיעה מהמקום השלישי בטבלה ועם רצף ניצחונות חיובי, כשמנגד נועלת הטבלה, שנפרדה לאחרונה ממאמנה דניאל סאואנה ושקועה במשבר עצום. ברבע הראשון המשחק היה צמוד, הירוקים נשענו על היכולת של רומן סורקין, מייקל קובינס וקיילין לוקאס.

אילת החלה להשתלט על המשחק ברבע השני, בעיקר בזכות נקודות של רועי הובר ויהונתן שולדבראנד, ולמחצית ירדו השחקנים של בית הלחמי ביתרון 39:46. ההבדל הגדול בין הקבוצות בלט במחצית השנייה, אשר הייתה חד צדדית לגמרי. מארקל בראון, קייסי פראת'ר וג'ו רגנלד סחפו את אילת ליתרון של 24 נקודות בתום שלושה רבעים, מה שהותיר את הרבע הרביעי לפרוטוקול בלבד, בו חיפה בעיקר מזערה את הנזקים.

עוד ערב מאכזב לחיפאים | אודי ציטיאט

עירוני נס ציונה – הפועל באר שבע 78:85

משחק נהדר הסתיים בניצחון של המארחים. הרבע הראשון היה הפכפך ושקול, אך לקראת סופו הכתומים הצליחו לברוח מעט ולסיים אותו ביתרון 16:25. לאורך הרבע השני כולו היתרון היה שייך לנס ציונה, ועמד בשיאו על 13 הפרש. הקבוצה של בראד גרינברג הכתיבה את הקצב וירדה למחצית ב-43:53. ברבע השלישי, שנפתח עם שש נקודות בלבד של שני הצדדים בארבע הדקות הראשונות שלו, נמשך בקצב דומה והסתיים ב-59:67 לטובת הכתומים. ספנסר וויס וטראוויס ווריק פתחו נפלא את הרבע האחרון מבחינת ב"ש, שהחלה קאמבק, עלתה ליתרון לזמן קצר, אך איבדה אותו מהר, ולאט לאט נס ציונה הבטיחה את הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי