Sport1 Banner

גלבוע התאוששה עם ניצחון גדול על הפועל חיפה, נס ציונה הפסידה

אבישי גורדון, שחקני גלבוע גליל | עודד קרני

שחקניו של אבישי גורדון הביסו 79:96 את הפועל חיפה בבית, קרי בלקשיר ונתנאל ארצי קלעו 18 ו-18 נקודות בהתאמה. הכתומים נכנעו לבאר שבע, שנהנתה מ-32 נקודות של קיילב אגאדה ורשמה ניצחון רביעי בחמישה משחקים

(גודל טקסט)

שני משחקי השלמה מתקיימים הערב (חמישי) בליגת העל בכדורסל, כולל קרב הצמרת המסקרן שבו גלבוע/גליל הביסה בביתה את הפועל חיפה וחזרה לנצח אחרי שלושה משחקים. מוקדם יותר, הפועל באר שבע גברה על עירוני נס ציונה בהיכל הקונכייה.

הפועל גלבוע/גליל – הפועל חיפה 79:96

אבישי גורדון ושחקניו קטעו רצף של שלושה הפסדים ועלו למקום הרביעי בטבלה, על חשבון הקבוצה של אלעד חסין שספגה הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים, דווקא לאחר שהרשימה בניצחון על הפועל ירושלים לפני ארבעה ימים.

למעשה גלבוע לא הותירה סיכוי ליריבה שלה מהרגע הראשון. ב-10 הדקות הראשונות החבורה מגן נר קלעה 31 נקודות וברחה ליתרון דו ספרתי, שצמח ל-21 בשיאו במהלך הרבע השני. מאותו רגע כל מה שנותר למארחת היה לשמור על ההפרש בבטחה וזה בדיוק מה שהיא עשתה, בזכות ערב קליעה מצוין של 71% לשתיים ו-54% לשלוש.

קרי בלקשיר הוביל את גלבוע עם 18 נקודות, נתנאל ארצי סייע עם 15, ג'ו תומאסון סיפק 14 ושישה אסיסטים, ג'הייבה פלויד תרם 13 ושמונה ריבאונדים ויפתח זיו, שקלע 11 בדיוק כמו עמית גרשון, הוסיף שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים. ראקים באקלס בלט בהפועל חיפה עם 20 נקודות, עמית שמחון וכרם משעור קלעו 13 כל אחד וקינן אוואנס סיים עם 11.

גיל בני, נתנאל ארצי, יפתח זיו | לילך וייס, מנהלת הליגה

הפועל באר שבע – עירוני נס ציונה 89:93

הקבוצה מבירת הנגב ממשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון שני רצוף ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים, שמשאיר אותה במקום השביעי בעוד הכתומים נוצחו שוב אחרי שנכנעו למכבי תל אביב בשבת ומדורגים במקום השמיני. קיילב אגאדה כיכב עם 32 נקודות לזכות באר שבע ואריק גריפין סייע לו עם 21, ספנסר וייס הוסיף 12. בשורות האורחת בלט בריאן אנגולה עם 24, פטריק מילר תרם 21 וג'רום מינסיי 19.

המארחת פתחה חזק וקלעה 28 נקודות כבר ברבע הראשון, שבו נטלה את היתרון והחזיקה בו לאורך רוב המשחק, כאשר במהלך הרבע השלישי הפרש השיא עמד על 13 נקודות, אלא שבאותה נקודה נס ציונה יצאה לריצת 2:13 וחזרה למינוס נקודה בלבד ברבע האחרון. אגאדה ו-וייס דאגו להגדיל בחזרה לשבע עבור הקבוצה הביתית, אבל אנגולה הגיב ב-10 נקודות רצופות והעניק לנס ציונה יתרון 85:86 כשנותרה קצת יותר מדקה. אגאדה הפך שוב במהלך של סל ועבירה, אנגולה החטיא זריקת עונשין אחת בצד השני וגריפין סגר עניין מהקו.

קיילב אגאדה | לירון מולדובן
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי