ריי מקאלום חתם בירושלים: "שמחים שהצלחנו להנחית שחקן ברמתו"

ריי מקאלום
ריי מקאלום | הפועל ירושלים

הקבוצה מהבירה הודיעה על צירוף הגארד, שייכנס לנעליו של ג'ייקובן בראון הפצוע: "אעשה כל שביכולתי על מנת לסייע לקבוצה להיאבק על האליפות". אדומייטיס: "מאמין שההשתלבות שלו תהיה מהירה"

(גודל טקסט)

יש חיזוק: הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (שני) על צירופו של הגארד ריי מקאלום בן ה-30, שחתם על חוזה עד תום העונה ואמור להיכנס למשבצת שהותיר ג'ייקובן בראון הפצוע. מקאלום החל את הקריירה המקצוענית שלו ב-NBA, שם שיחק בסקרמנטו ובסן אנטוניו. לאחר מכן עבר לאירופה ושיחק ביורוליג במדי מלאגה הספרדית ודרושפאקה הטורקית.

מקאלום אמר לאתר הרשמי: "אני עוקב אחרי המועדון ויודע שהתוצאות עד כה השנה פחות טובות מהציפיות. עם זאת אני אעשה כל שביכולתי על מנת לסייע לקבוצה להתייצב ולהיאבק על התואר האחרון של העונה".

המאמן דניוס אדומייטיס הוסיף: "חיפשנו לחזק את הקבוצה עם גארד יוצר ומנוסה ואני שמח מאוד שהצלחנו להנחית כאן שחקן ברמתו. מכיוון שהוא שיחק ב-G-League עד לפני שבועיים, אני מאמין שההשתלבות שלו כאן תהיה מהירה".

מקאלום נבחר במקום ה-36 בדראפט של 2013 על ידי סקרמנטו קינגס ושיחק 108 משחקים בשתי עונות בקבוצה כשחקן חמישייה. בעונת 2015/16 עבר לסן אנטוניו, במדיה שיחק 30 משחקים.

בעונת 2017/18 חתם במלאגה הספרדית והעמיד ממוצעים של 9.3 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים ביורוליג ו-7.4 נקודות, 2 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק בליגה הספרדית.

העונה שיחק בבועה של ה-G-Leauge במדי בגרינסברו סוורם שסיימה את עונתה בשבוע שעבר והעמיד ממוצעים של 9.8 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי