הפועל ת"א בטירוף מחזרת הקהל: "עשה לי צמרמורת"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | ברני ארדוב

1,000 אוהדים דחפו את האדומים ל-86:95 חשוב על הפועל באר שבע. דני פרנקו: "היה חשוב להביא את הניצחון אחרי הרבה הפסדים". ג'יימס יאנג שלהט עם 27 נקודות: "הייתה פה אווירה מטורפת. זה הרגיש נהדר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לראשונה זה יותר משנה, הפועל תל אביב שיחקה אתמול (חמישי) לעיני הקהל שלה וגברה 86:95 על הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-20 בליגת ווינר סל. האדומים קטעו רצף של שבעה הפסדים בכל המסגרות והתרחקו מהקו האדום. ג'יימס יאנג הוביל את המנצחת עם 27 נקודות ושמונה ריבאונדים.

"האמת שהייתי עם צמרמורת, לא הייתי פה שנה וחצי ואני לא מכיר את הדרייב אין אחרת אבל היום לפני המשחק זה היה מאוד מרגש. אחרי משחק כזה צריכים לזכור מאיפה אנחנו באים ובאיזו סיטואציה אנחנו נמצאים", אמר מאמן הקבוצה דני פרנקו בתום המשחק, "היה חשוב להביא את הניצחון אחרי הרבה הפסדים. היו לנו משחקים ששיחקנו טוב, כמו היום, אבל הובלנו אז בפער קצת פחות גדול. זה נראה בסוף ששיחקנו נגד עצמנו ונגד השדים שיש פה לאנשים בראש עם החרדות וההיסטוריה. לא ידענו לגמור משחקים ואני מקווה שהלחץ במשחקים הבאים יירד כי יש לנו קבוצה טובה – מה שחשוב כרגע זה הניצחון".

יאנג סיכם: "הייתה פה אווירה מטורפת. התאמנו טוב בשבוע האחרון. הוצאנו לפועל את התכנית של המאמן בצורה טובה, ויחד עם האנרגיות של הקהל הבאנו את הניצחון. התחברנו קצת בימים האחרונים, צריכים לקחת צעד צעד ולהיות שם בכל רגע כדי להתקדם. זה מרגיש נהדר לנצח כאן, נשמח ונחגוג אבל יש לנו עוד משחקים חשובים לפנינו".

ביום שני תצא הפועל תל אביב למשחק חוץ קשה מול הפועל ירושלים ולאחר מכן תרד דרומה לאילת. משחק הבית הבא יהיה קרב חשוב מול עירוני נהריה.

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי