חולון בפיינל פור הליגה הבלקנית אחרי 93:95 על אקדמיק פלובדיב

פרדי בורדיון | דני מרון

שלב הבתים השני: הקבוצה של דדאס רשמה ניצחון דרמטי בשיניים בתום קרב סופר מותח שנגרר להארכה ועלתה לשלב הבא. בכורה לססטינה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

כמעט שלושה שבועות עברו מאז משחקה הראשון של הפועל חולון בשלב הבתים השני של הליגה הבלקנית, אז היא גברה על קומנובו, והערב (שני) היא אירחה את אקדמיק פלובדיב וניצחה 93:95 בתום קרב צמוד ומותח שנגרר להארכה – ובזכות הניצחון הסגולים עלו לפיינל פור של המפעל.

המשחק נפתח כמעט ללא נקודות של שתי הקבוצות, שקלעו רק 4 נק' ב-3 דקות וחצי מפתיחת המשחק. לאחר מכן הבולגרים התעוררו, שלטו בעניינים, השיגו יתרון דו ספרתי בשלב מוקדם מאוד במשחק וסיימו את הרבע הראשון ב-12:23. פלובדיב פתחה מצוין את הרבע השני, עלתה ליתרון שעמד בשיאו על 18 הפרש, אך חולון בריצת 0:11 נהדרת חזרה לעניינים ואף עלתה ליתרון – 35:37. למחצית ירדו הקבוצות בשוויון 39:39, כאשר חניכיו של סטפאנוס דדאס היו מעודדים מהקאמבק.

הבולגרים את את הרבע השלישי בריצת 0:8, אך נייט ססטינה (בהופעת הבכורה שלו), פרדריק בורדיון ו-ווילי וורקמן שוב החזירו את היתרון לסגולים, והמשחק המשיך להיות צמוד מאוד. הרבע השלישי הסתיים ב-63:66 לטובת חולוניה, זאת לאחר שפלובדיב קלעה פעמיים מהעונשין רגע לפני סיומו. כמו שקרה לאורך כל המשחק, גם בפתיחת הרבע הרביעי פלובדיב הייתה טובה יותר והחזירה לעצמה את היתרון כאשר עלתה ל-68:73 ומיד לאחר מכן דדאס לכך פסק זמן. אחרי כמעט רבע שלם בו חולון רדפה אחרי הבולגרים, 1:14 לסיום ניב משגב בשלשה נהדרת החזיר סוף סוף את היתרון לסגולים וקבע 78:79 דרמטי.

סטפאנוס דדאס | ברני ארדוב

לאחר מכן עודד ברנדוויין קלע שלשה נוספת סופר קריטית וחשובה, 42 שניות לסיום, אשר העמידה את התוצאה על 78:82. לאחר מכן פלובדיב לקחה פסק זמן, מיד קלעה שתי נקודות ולאחר מכן איבוד קריטי של משגב עזר לבולגרים להשוות ל-82:82 – 15 שניות בלבד לסיום.

חולון ניסתה להשיג ניצחון על הבאזר, אך המשחק הלך להארכה. זה המשיך להיות צמוד, ו-23 שניות שלשה של אופק פוגלמן אחרי אסיסט גדול של משגב קבעה 90:94. ואסיל באצ'ב בשלשה מרהיבה מנגד ממרחק רב צימק 18 שניות לסיום להפרש של נקודה בלבד. ווילי וורקמן ניגש מיד לאחר מכן לעונשין, החטיא את הזריקה הראשונה, קלע את השנייה וקבע 93:95 – 10 שניות לסיום. לאחר מכן אקדמיק יצאה להתקפה מהירה, ניסתה להכריע את המשחק עם שלשה שהוחמצה, וחולון רשמה ניצחון קשה בשיניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי