יתרון לנס ציונה? פיינל פור היורופקאפ ייערך בהיכל קבוצת שלמה

שחקני עירוני נס ציונה חוגגים | FIBA

בשורות מצוינות לקבוצה של בראד גרינברג: אחרי שהעפילה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר אירופי, פיב"א התלהבה מרצונה לארח ולהשתתף במפעל שנה שנייה ברציפות והעניקה לה את הביתיות. המשחקים ב-23-25 באפריל

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה רשמה הישג ענק לפני שבוע בדיוק, כאשר דרסה 80:105 את אירקליס היוונית והעפילה לחצי גמר היורופקאפ – המפעל השני בחשיבותו בפיב"א בכדורסל המועדונים, אחרי ליגת האלופות. לראשונה בתולדותיה, הקבוצה עלתה לפיינל פור של מפעל אירופי.

נס ציונה עברה שני שלבי בתים השנה והעפילה לשלב חצי הגמר אחרי ניצחונות על בי סי קיי האוקראינית בשמינית הגמר וכאמור, על היריבה מסלוניקי ברבע הגמר. היום (שישי) בראד גרינברג ושחקניו קיבלו בשורה נפלאה – הפיינל פור ייערך בישראל, באולם היכל קבוצת שלמה בתל אביב.

המשחקים ייערכו ב-23-25 באפריל ובפיב"א התלהבו מהרצון של נס ציונה גם להשתתף במפעל שנה שנייה ברציפות וגם לארח את הפיינל פור. בשלב חצי הגמר מצפה לקבוצה של גרינברג מפגש מול פארמה פרם, ובחצי השני ייפגשו מוניצ'יפל אוראדיה וסטאל אוסטרוב.

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל בירך על הבאת האירוע לארץ: "ברכות לעירוני נס ציונה על אירוח פיינל פור היורופקאפ בהיכל קבוצת שלמה. זוהי הכרה של פיב"א בהתקדמות המועדון ובדרך הצנועה והנכונה שלו מהליגות הנמוכות לפיתוח מסורת אירופית. אני קורא לכל אוהדי הכדורסל בישראל, ולא רק מנס ציונה, לבוא לעודד את הכתומים בדרכם להיסטוריה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי