מלקולם היל מחוץ לסגל הפועל ירושלים נגד מכבי ראשל"צ

מלקולם היל | דני מרון

ללא הפורוורד שלא נרשם, האדומים מהבירה יקוו לפתוח ברצף ניצחונות חדש, מול החבורה של גיא גודס שמגיעה למשחק בכושר טוב לאחר שלושה ניצחונות רצופים. וגם: מכבי חיפה תארח את עירוני נס ציונה לקרב תחתית חשוב

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורסל תחזור מחר (חמישי) לפעילות, כאשר שני משחקים ייערכו בשעות הערב. במוקד, הפועל ירושלים תחפש ניצחון שני ברציפות נגד גיא גודס ומכבי ראשון לציון, בעוד מכבי חיפה תארח את עירוני נס ציונה למשחק תחתית חם.

מכבי ראשון לציון – הפועל ירושלים (21:05)

דאיניוס אדומייטיס עדיין לא הצליח להשתלב לחלוטין במועדון מהבירה וכראיה לכך, במשחקי חוץ קבוצתו שונה בהשוואה למשחקי הבית. האדומים, שניצחו את נס ציונה בתחילת השבוע, רושמים רצף של שלושה ניצחונות חוץ, אך מנגד סובלים מחוסר יציבות ובארנה הם הפסידו בכל שלושת המשחקים האחרונים שאירחו. לאחר שהבטיחו את מקומם בבית העליון, הירושלמים יקוו לשפר עמדות, כאשר נכון לעכשיו הם מדורגים במקום החמישי בלבד בטבלה עם מאזן של 13 ניצחונות ושבעה הפסדים. גם במשחק הקרוב, הזר שלא יירשם בסגל הפועל ירושלים הוא מלקולם היל.

מנגד, קבוצתו של גיא גודס מגיעה להתמודדות בביתה במומנטום חיובי, לאחר שניצחה שלושה משחקים ברציפות, כולל 75:85 מרשים בחוץ על גלבוע/גליל לאחר הארכה. מפגש בין מכבי ראשל"צ להפועל ירושלים הוא תמיד מרתק. כזכור, בשנה האחרונה הכתומים הדיחו את האדומים בחצי גמר הפיינל פור, מגביע המדינה וגם מהליגה הבלקנית, אולם בליגה הסדירה התמונה שונה: בכל ששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות ניצחה הפועל ירושלים בהפרש מצטבר של 60 נקודות.

סולימאן בריימו
סולימאן בריימו | דני מרון
גיא גודס | דני מרון

מכבי חיפה – עירוני נס ציונה (20:25)

לאחר שנכנעו במחזור האחרון להפועל חיפה ורשמו הפסד שני העונה בדרבי, חניכיו של עמית בן דוד יארחו את נס ציונה במטרה להתאושש ולצבור ניצחון חמישי העונה שישווה את מאזן הקבוצה לזה של הפועל תל אביב שבמקום ה-11. מן העבר השני, הכתומים מגיעים במומנטום רע מאוד למשחק, כאשר הם סוחבים על גבם רצף של ארבעה הפסדים, האחרון שבהם בבית להפועל ירושלים.

בחמישה מששת משחקי הליגה האחרונים שלה מול מכבי חיפה הצליחה נס ציונה לצאת עם ידה על העליונה, אך במשחק החוץ האחרון נגד הירוקים אשתקד, היא איבדה יתרון דו ספרתי וחטפה תבוסה כואבת בסיום. בסיבוב הקודם, המפגש בין הקבוצות הסתיים בניצחון 76:80 דחוק לשחקניו של בראד גרינברג.

עמית בן דוד | לילך וייס
טל דן, רביב לימונד | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי