בשישי: חולון ונס ציונה נפגשות לקרב האירופאיות

שחקני הפועל חולון | דני מרון

הסגולים יתארחו אצל הכתומים למשחק השלמה מהמחזור השני וינסו לרשום את ניצחונה השישי ברציפות בליגה. מנגד, הקבוצה של גרנינברג מקווה לייצר מומנטום לפני פיינל פור היורופקאפ שתארח בשבוע הבא

(גודל טקסט)

לאחר שנדחה מתחילת העונה, מחר (שישי) יושלם המחזור השני בליגת העל בכדורסל כאשר עירוני נס ציונה תארח באולם לב המושבה את הפועל חולון. מדובר במפגש בין שתי הנציגות האחרונות העונה של הכדורסל הישראלי באירופה, כאשר הכתומים עתידים לארח בשבוע הבא את פיינל פור היורופקאפ, ומנגד הסגולים שלא זכו לארח בארץ את טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות של פיב"א ייצאו בתחילת מאי לניז'ני נובגורוד.

מבחינת המשחק עצמו, נס ציונה מגיעה להתמודדות לאחר שקטעה רצף של חמישה הפסדים בליגה עם הניצחון שלה על מכבי ראשון לציון. כעת, המאמן בראד גרינברג וחניכיו מעוניינים לייצר רצף חדש, הפעם של ניצחונות, במטרה להתקרב עוד קצת לשמינייה המובילה ולהמשיך להיאבק על כרטיס כניסה לפלייאוף. נכון לעכשיו, נ"צ מדורגת במקום התשיעי בטבלה עם מאזן של תשעה ניצחונות מול 12 הפסדים.

מן העבר השני, חולון מגיעה למשחק בכושר נהדר. סטפאנוס דדאס ושחקניו גברו בשבוע שעבר בקרב צמרת דרמטי על הפועל אילת וקטעו לדרומיים רצף של שבעה ניצחונות. בשל הניצחון המרשים, הסגולים נצמדו לאילת במקום השני. אם תצא עם ידה על העליונה גם נגד נס ציונה, חולון תרשום ניצחון שישי ברציפות במסגרת הליגה, מה שיהווה עבורה שיא עונתי.

בראד גרינברג, שחקני עירוני נס ציונה | דני מרון

אגב, מאזן כל הזמנים בין השתיים בעונה הרגילה עומד על שוויון 9:9 (לאחר שנס ציונה ניצחה את חולון מוקדם יותר העונה), כאשר אפילו הפרש הסלים כמעט מאוזן (1545:1550 לחולון). באשר למצבת השחקנים, לא צפויות היעדרויות לאף אחת מהקבוצות ושני המאמנים, גרינברג ודדאס, יהנו מסגל מלא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי