דדאס איבד את העשתונות והתפוצץ על הצלם: "אין לך רגשות?"

סטפאנוס דדאס | דני מרון

מאמן חולון יצא מדעתו לאחר ההפסד לנס ציונה במשחק סוער, שבמהלכו הוא ופניני הורחקו. "השופטים לא ברמה", אמר לפני שנטש, איים וקילל. דובר נס ציונה: "מביך שהוא מאמן בליגת העל"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אירוע מכוער ויוצא דופן בסיום ההפסד הסוער של הפועל חולון לעירוני נס ציונה. סטפאנוס דדאס, המאמן האורח, איבד במהלך ובסיום המשחק את העשתונות, נטש את עמדת הראיונות באמצע, יצא נגד השיפוט, התפרע, התקרב לצלם בצורה מאיימת וצרח עליו. לאחר מכן, היווני נראה מזמין אנשים ללכת מכות. העצבים החלו כבר במשחק עצמו, שהיה סוער במיוחד ובו גיא פניני הורחק וכריס ג'ונסון ואייזיה מיילס יצאו בחמש עבירות. בהמשך הצטרף אליהם דדאס, שספג עבירה טכנית שנייה, הורחק, נעמד על קו העונשין ופשוט סירב לרדת מהפרקט.

בראיון עצמו, לפני שנטש, דדאס הספיק לומר: "ניסינו, אבל כל הקבוצה הייתה בחוץ בסוף המשחק. השופטים לא באו מוכנים, השלישייה הזו לא ברמה של המשחק הזה. אנחנו לא רובוטים, אנחנו משחקים כל יומיים. הגיעה לכאן שלישיית שופטים שחצנית וזה לא מתאים ולא לעניין". לאחר שנטש את הראיון, צלם ערוץ הספורט התמקד בדדאס הזועם, שהמשיך במופע האימים שלו, התקרב אליו בצורה מאיימת וצרח: "אל תצלמו אותי, המשפחה שלי רואה את זה, תעזבו אותי בשקט, א\ין לכם רגשות?". לאחר מכן נראה המאמן מזמין אנשים ללכת מכות, מקלל ומסרב להירגע.

יונתן שון, דובר עירוני נס ציונה, צייץ בסיום: "מה שהולך פה עם דדאס לא יכול לעבור לסדר היום. גם דקות ארוכות אחרי סיום המשחק הוא משתולל באולם ומקלל את כל מי שעובר לידי. מביך שהוא מאמן בליגת העל". בתגובה לכך, יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו צייץ: "אם לא הייתי מת על יניב (מזרחי, יו"ר נס ציונה), הייתי עונה לו מה באמת בושה. שיילך לבדוק קרוב לספסל שלו איך מתנהגים".

המאמן המנצח בראד גרינברג סיכם: "אני לא רוצה להתבטא בקשר להתנהלות של הקבוצה היריבה. אני רוצה להחמיא לקבוצה שלי, ששלטה במשחק ועשתה הגנה טובה. נצטרך לשמור על עקביות, אני מקווה שנצבור ביטחון מהניצחון החשוב שהושג מול קבוצה טובה כמו חולון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי