לאחר ההתפרעות, דדאס הביע חרטה: "לא מוסיף כבוד לי ולענף"

סטפאנוס דדאס | Omer Evren Atalay/Anadolu Agency via Getty Images

בעקבות ההשתוללות בהפסד נגד עירוני נס ציונה, מאמן הפועל חולון התנצל על התנהגותו: "טוב הייתי עושה אם הייתי מתרחק מזירת המשחק. מאחל לכולנו שנדע ימים טובים יותר ורק בריאות לכולם"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

מאמנה של הפועל חולון, סטפנוס דדאס, התפרע אמש (שישי) במהלך ובסיום ההפסד 84:76 מול עירוני נס ציונה. לקראת סיום הרבע הרביעי, צוות השופטים הרחיק את המאמן היווני, אך הוא נעמד על קו העונשין וסירב לפנות את המגרש.

מופע האימים של המאמן בן ה-38 נמשך בעמדת הראיונות לאחר סיום המשחק. לאחר אמירות ביקורתיות כמו "השלישייה (שופטים) לא ברמה של המשחק הזה" הוא נטש את עמדת הראיונות והפנה את זעמו לצלם המשחק שהתמקד בו, ואיים עליו שיפסיק לצלם אותו. היום, דדאס הוציא הודעה בה הוא מביע חרטה על ההשתוללות: "בסיום משחק ההפסד של קבוצתי אמש מול עירוני נס ציונה התנהגתי באופן לא ראוי ,לא מכבד ולא מוסיף כבוד לא לי ולא לענף שאנחנו כל כך אוהבים, חיים ומתנהלים סביבו".

ברצוני להביע את התנצלותי הכנה בפני כל מי שנפגע מהתנהגות זו, אין ולא הייתה לי כוונה לפגוע באף אחד. בסערת הרגשות בה הייתי לאחר המשחק, טוב הייתי עושה אם הייתי מתרחק מזירת המשחק והולך להירגע. אך את הנעשה אין להשיב וכל שנותר לי כאמור זה להתנצל. מאחל לכולנו שנדע ימים טובים יותר ורק בריאות לכולם".

סטפנוס דדאס | דני מרון

הסגולים הוסיפו אף הם תגובה רשמית: "אנו כמועדון שמכבד את עצמו ואת אוהדי ענף הכדורסל כולו, מבקשים להצטרף להתנצלות תוך הבטחה כי נפעל ונעשה הכל על מנת שאירועים כגון אלה לא ישובו עוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי