בצל פטירתו של ניסים אלפסי: נהריה תצא למשחק קצוות באילת

אריאל בית הלחמי | דני מרון

האחרונה בטבלה תשחק לראשונה מאז שיו"ר הקבוצה הלך לעולמו, ותקווה לעצור את רצף ההפסדים. מנגד, השנייה בטבלה רוצה להתאושש לאחר ההפסד בחולון. שולדבראנד זקוק ל-22 נקודות כדי להיכנס לרשימה אקסקלוסיבית

(גודל טקסט)

במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל בכדורסל, הפועל אילת תארח מחר (שלישי) את עירוני נהריה למשחק קצוות בין השנייה לאחרונה בטבלה. עבור הסגולים, מדובר במשחקה הראשון מאז שיו"ר הקבוצה ניסים אלפסי הלך לעולמו.

הפועל אילת נמצאת בעיצומה של עונה מצוינת, כאשר רק האלופה מכבי תל אביב מקדימה אותה בטבלת הליגה. למרות זאת, היא מגיעה לאחר הפסד חוץ כואב ליריבתה לצמרת, הפועל חולון. הקבוצה הדרומית בליגה כבר הוליכה בפער דו ספרתי ברבע השלישי, אך התקשתה מאוד לאור הרחקתם של קייסי פראת'ר ושל המאמן אריאל בית הלחמי. המארחת תקווה להשלים דאבל עונתי על יריבתה, לאחר שבסיבוב הקודם ניצחה 90:107 בעין שרה. מי שיפגוש את קבוצתו הקודמת הוא יהונתן שולדבראנד, שרחוק 22 נקודות מכניסה לרשימת 100 הקלעים הגדולים בתולדות הליגה.

עירוני נהריה חווה עונה קשה. פרט לאבדה העצובה של אלפסי, שכיהן כיו"ר בשני העשורים האחרונים, הקבוצה שקועה במקום האחרון עם מאזן עגום של שלושה ניצחונות ו-19 הפסדים. חניכיו של שי סגלוביץ' סופרים חמישה הפסדים רצופים, אותם הפסידו בפער מצטבר בלתי נתפס של 99 נקודות. במשחק הקודם הם ספגו תבוסה קשה בחוץ נגד הפועל תל אביב, 112:77. הסגולים רחוקים ארבעה ניצחונות מהקבוצות שמעל הקו האדום, והם יקוו להתחיל לאגור ניצחונות דווקא מול קבוצת הצמרת, כדי להשאיר לעצמם סיכוי להישאר עונה נוספת בליגה הבכירה.

יהונתן שולדבראנד. קרוב להיכנס לרשימה מכובדת | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי