ללא דדאס: 94:103 לחולון על הפועל ירושלים. משחק ענק למגי

טיירוס מגי | אודי ציטיאט

במפגש ה-100 בתולדות הליגה הסדירה בין היריבות, חולוניה קטעה רצף של שישה הפסדים מול הקבוצה מהבירה. עמית שרף, שעמד על הקווים בהיעדרו של המאמן היווני המורחק, נהנה מ-26 נקודות של הגארד

(גודל טקסט)

במסגרת המשחק המרכזי של המחזור ה-19 בליגת העל בכדורסל, הפועל חולון אירחה הערב (שני) את הפועל ירושלים למפגש מספר 100 בין הקבוצות בכל הזמנים בעונה הרגילה. הקבוצה הביתית חזרה למסלול הניצחונות לאחר ההפסד לנס ציונה עם 94:103 גדול על היריבה. עבור חולון, היה זה מדובר בקטיעת רצף של שישה הפסדים לקבוצה מהבירה.

ההתמודדות הפגישה בין שני מאמנים צעירים: עמית שרף ויונתן אלון. שרף שימש כמאמנה של חולון באופן זמני, לאחר שסטפנוס דדאס, שצפה מן היציע, ספג עונש הרחקה בעקבות ההתפרעויות בהפסד לנס ציונה. מנגד, יונתן אלון, שערך את הבכורה בתבוסה למכבי תל אביב, המשיך על הקווים של מחזיקת הגביע לאחר פיטוריו של דאיניוס אדומייטיס.

המשחק נפתח עם שלשה לכל קבוצה באדיבות אייזיה מיילס ותמיר בלאט. הירושלמים הובילו ברוב שלבי הרבע, עד שחמש נקודות רצופות של פרדריק בורדיון סידרו לקבוצה הביתית יתרון ארבע. את הרבע הראשון סיימה חולוניה כשהיא מובילה 23:26. ההובלה החליפה ידיים פעמים רבות במהלך הרבע השני. כשהיא בפיגור שתיים, יצאה קבוצתו של שרף לריצת 5:15 בהובלת טיירוס מגי בדרך ליתרון 46:54 במחצית.

עמית שרף | אודי ציטיאט

מגי המשיך עם היכולת הנהדרת ברבע השלישי, אותו פתח עם שלשה שהעניקה לעמית שרף יתרון 9. שלשה של סטנטון קיד, וסלים לשתי נקודות של טיישון תומאס וסולימאן בריימו דאגו לשמור את האורחת בעניינים, והקטינו את ההפרש לנקודה בלבד. טיירוס מגי התפוצץ לקראת סוף הרבע, עם שתי פעולות רצופות של סל ועבירה, ולאחר מכן אייזיה מיילס חתם את הרבע עם שלשה שקבעה 72:79 חולוני בכניסה לרבע המכריע.

תמיר בלאט | אודי ציטיאט

קבוצתו של המאמן היווני המורחק המשיכה להוביל, אך הירושלמים לא הרימו ידיים, ושלשה של בריימו הקטינה את ההפרש לארבע נקודות כשנותרו פחות משש דקות. סל של סי ג'יי האריס ושלשה גדולה של גיא פניני הורידו את הקבוצות לפסק זמן כשלוש דקות לבאזר כשהתוצאה היא 85:94 למארחת. קיד קלע שלשה עם חידוש המשחק, אך האריס הגיב עם שלוש נקודות משלו. ירושלים לא הצליחה לצמצם את ההפרש, וסדרת קליעות עונשין חתמה ערב חגיגי מבחינת עבור הקהל הביתי.

טיירוס מגי | אודי ציטיאט
יונתן אלון | אודי ציטיאט

מעל כולם, טיירוס מגי כיכב עם 26 נקודות, סי ג'יי האריס הוסיף 19, ואיזייה מיילס קלע 18. את הפועל ירושלים, שסופרת הפסד נוסף לקבוצת צמרת, הוביל סולימאן בריימו עם 22 נקודות. סטנטון קיד הוסיף 16.

סטפנוס דדאס | אודי ציטיאט
אייזיה מיילס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי