שומרת על השלד: בן קרטר האריך חוזה באילת עד 2023

בן קרטר | הפועל אילת, רשמי

מלבד העובדה שהביסו 60:123 את נהריה, הדרומיים הודיעו על המשך ההתקשרות עם פורוורד נבחרת ישראל: "שמח להמשיך את הקריירה שלי כאן, ביחד נוכל לגדול ולהצליח". בית הלחמי: "אחד הישראלים המובילים בליגה"

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

בשורה נהדרת להפועל אילת. מלבד העובדה שהקבוצה הביסה הערב (שלישי) 60:123 את עירוני נהריה, הדרומיים הודיעו גם על החתמתו של בן קרטר לשנתיים נוספות במועדון. פורוורד נבחרת ישראל האריך את חוזהו עד 2023 וצפוי להשלים ארבע עונות במדי הקבוצה של אריאל בית הלחמי, לאחר שהגיע אליה במהלך העונה שעברה.

"אני מאוד שמח להמשיך את הקריירה שלי כאן באילת", אמר קרטר לאתר הרשמי של המועדון, "מאמין בדרך ובכיוון שבו המועדון הזה צועד ואני חושב שביחד נוכל להמשיך להצליח. אני מצפה להזדמנות להמשיך להתקדם כשחקן ולעשות את הצעד הבא בקריירה שלי פה".

גם מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי, התייחס להארכת החוזה: "היכולת הנהדרת של בן הפכה אותו לאחד הישראלים המובילים בליגה, אני משוכנע שהמנהיגות שלו על המגרש ומחוצה לו תביא רק דברים טובים למועדון".

בן קרטר | דני מרון

הפורוורד בן ה-26, לו עבר גם בהפועל ירושלים והפועל עפולה, הצטרף לאילת באמצע העונה שעברה והספיק לערוך שבע הופעות במדי הקבוצה בהן רשם 8.1 נקודות, 7.7 ריבאונדים ומדד 12.1 בממוצע למשחק. העונה הוא ביצע קפיצת מדרגה כאשר פתח בחמישייה בכל המשחקים ועד כה עומד על 7.6 נקודות, 4.6 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ומדד 8.5 ב-22 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי