ברביעי: מכבי ת"א רוצה לשמור על המאזן המושלם נגד ב"ש

עומרי כספי, אנג'לו קלויארו | דני מרון

הצהובים ניצחו את הקבוצה של רמי הדר בכל ששת המשחקים עד היום וינסו לעשות זאת ללא ווילבקין, האנטר, ז'יזיץ' וכספי. וגם: ראשל"צ תרצה להימנע מהפסד שלישי ברציפות כשתתארח אצל מכבי חיפה

(גודל טקסט)

ליגת ווינר סל ממשיכה להתקרב בצעדי ענק לשלבי ההכרעה. במסגרת המחזור ה-26 ייערכו שני משחקים כאשר מחר (רביעי) האלופה ומוליכת הטבלה מכבי ת"א תתארח אצל הפועל באר שבע השביעית. סגניתה, מכבי ראשל"צ, תנסה להתאושש מההפסד האחרון כשתתארח ברוממה אצל מכבי חיפה.

הפועל באר שבע (11:12) – מכבי ת"א (4:19)| בשעה 18:00

הקבוצה של יאניס ספרופולוס שניצחה בשישה משבעת משחקי הליגה שלה, הגדילה את הפער בפסגת בזכות ניצחון חוץ 78:82 על מכבי חיפה. האלופה קיבלה לא פחות מ-30 נק' מהספסל שלה (11 נק' ו-8 ריב' ליובל זוסמן המצוין) ונהנתה מערב מוצלח של אנג'לו קלויארו שבמשחקו הראשון מאז לידת בתו רשם שיאי עונה של 19 נק', 7 ריב' ומדד 21.

הצהובים ניצחו בכל ששת המשחקים נגד ב"ש בהפרש סלים מצטבר של 124, זאת בניגוד מוחלט למשחק הראשון שהיה צמוד והוכרע על חודו של סל בודד (ניצחון 64:66). בסיבוב הקודם למשל זה נגמר ב-74:100 עם 16 נק' של אות'לו האנטר. עם זאת, הפעם הם יגיעו למפגש ללא סקוטי ווילבקין, אות'לו האנטר ואנטה ז'יז'יץ', כמו גם עומרי כספי ויונתן אטיאס.

יאניס ספרופולוס ויובל זוסמן | דני מרון

ב"ש, מצדה, חזרה למאזן חיובי לאחר הניצחון הדרמטי בביתה 88:93 על הפועל אילת. האדומים של רמי הדר שבמקום השביעי השוו את שיא כל הזמנים עם 47 זריקות מעבר לקשת והיו רחוקים שלשה אחת בלבד משיא היסטורי – כאשר קלעו 20. ספנסר וייס (7 מ-13 לשלוש) וקיילב אגאדה (10 ריב', 6 אס' ו-5 חטיפות) הובילו עם 21 נק' כל אחד.

מכבי חיפה (18:5) – מכבי ראשל"צ (12:11)| בשעה 19:00

מכבי ראשל"צ רוצה להימנע מהפסד שלישי ברציפות לאחר שנכנעה 99:94 נגד הפועל חולון וקודם לכן הובסה 93:73 נגד נס ציונה. בשני ההפסדים האחרונים הקבוצה נעצרה על 8 שלשות בלבד וספגו 96 נק' בממוצע. נקודת האור בהפסד האחרון הגיעה מצדם של גולן גוט, נועם דוברת ודריל מונרו שקלעו 21 נק' כל אחד, כשהאחרון הגיע לשיא עונתי של מדד 34. נספר כי ראשל"צ ניצחה בכל ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בשנה האחרונה בפער דו ספרתי.

מכבי חיפה בצרות. היא תיכנס לבית התחתון מהמקום הלפני אחרון לאחר שנכנעה למכבי ת"א כאמור. על אף שחזרו מפיגור דו-ספרתי ליתרון, ברבע הרביעי נעצרו על 33% בלבד מהשדה ולא קיבלה אף נקודה משחקני הספסל. הירוקים מדורגים במקום הלפני אחרון בליגה מאחוזים לשלוש (31.2%) ובקליעת שלשות.

דריל מונרו, גולן גוט, גל טסלר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי