טל דן אחרי הזכייה: "הסיקור גדול בהרבה מההישג הספורטיבי"

טל דן | ברנדי ארדוב

קפטן עירוני נס ציונה התראיין ל-103FM והתייחס לתלכיד של הקבוצה שזכתה ביורופקאפ, לגדולה של בראד גרינברג ולהיעדרות הצפויה בעקבות הניתוח ביד. וגם: הקשר בין המועדון הכתום לנבחרת הדייויס

(גודל טקסט)

שבוע חגיגות הזכייה של עירוני נס ציונה ביורופקאפ נמשך. הערב (שלישיׂ) קפטן הקבוצה, טל דן, התראיין ל-103FM וסיפר על סוד הקסם של הקבוצה, מצבו עקב הפציעה ביד והציפיות והמטרות של המועדון עד תום העונה.

מצבו בעקבות השבר ביד: "ביום ראשון אני נכנס לניתוח עם ברגים. השבר לא נראה כזה יפה אחרי מה שעשיתי לו (המשיך לשחק עם השבר). תקופת ההחלמה היא שלושה חודשים. זה מה שהרופא המנתח טוען. השבר לא נראה יותר טוב ממה שהוא היה לפני, יכול להיות שעשיתי נזק בשני המשחקים האלה. גם העובדה שלא עשיתי ניתוח מידי יצרה באזור עוד קצת בלאגן. זה מפריע לסוף העונה ומפריע למטקות בקיץ. עכשיו אני לא יכול לשחק מטקות ביד שמאל".

השפעת גילו המתקדם על הליך ההחלמה: "אני לא מסתכל על זה. זה אתגר אבל חלק מהחיים שלנו בתור ספורטאים. כולם עוברים הרבה מאוד פציעות וניתוחים. זה לא החלק הראשון בגוף ששברתי ובטח לא הניתוח הראשון שעברתי. רגילים לזה, וזו כבר חלק מהשגרה לצערי".

טל דן | ברני ארדוב

התלכיד של הקבוצה: "היינו בתקופה לא טובה והתחלנו לדבר ולעשות שיחות. הבנו שיש לנו הזדמנות לעשות משהו באמת גדול והתהפכנו פתאום עם ריצה של שלושה ניצחונות רצופים בליגה, כולל 30 הפרש על הפועל חיפה. זה נתן לנו קצת ביטחון וגם סוג של חיבור, שאנחנו מבינים שביחד אנחנו יכולים לעשות משהו גדול. אני שמח שזה התנקז לסוף השבוע הזה כי ניצחנו שתי קבוצות ברמה מאוד גבוהה".

הסוד של הקבוצה: "אני חושב שהסוד הוא אהבה: אהבה למקצוע, לעיר ולמועדון. אני חושב שהסיקור של נס ציונה ושל המועדון הוא הרבה יותר גדול מההישג הספורטיבי. מה שקרה בסוף השבוע הוא שריגשנו כל כך הרבה אנשים וכולם הצליחו להתחבר אלינו, כמו שהיה אז עם נבחרת הדייויס ששיחקה ביד אליהו. זאת הייתה ההרגשה, שכולם רוצים בהצלחתנו, כולם מאוד דוחפים אותנו וכולם התרגשו מאיתנו. זו חוויה בלתי רגילה".

המאמן בראד גרינברג: "העונה לא עברה חלק, היו הרבה עליות וירידות. התחלנו לא טוב, שינינו, חזרנו למומנטום חיובי, ואז עוד פעם היה איזה משבר באמצע. בראד מאמן באמת מיוחד ושונה ממה שנתקלתי בו עד עכשיו. הוא עובד קשה ומאוד בעל שליטה, ופתאום בתקופה האחרונה הוא שחרר ונתן לשחקנים לשחק, וליהנות ולרקוד על המגרש. זה שונה ממה שהוא דרש בתחילת העונה וזו גדולה של מאמן. זה עשה מעולה קודם כל לשחקנים האמריקאים ובסוף הצלחנו אז מגיע לו כל הקרדיט".

בראד גרינברג | ברני ארדוב

היכולת של הקבוצה לנצח סדרת פלייאוף אם תסיים במקום השביעי: "אני חושב שהחומר האנושי שלנו מעולה וראינו את זה בסוף השבוע, שהגענו למאני טיים ופתאום הכול התחבר והתפוצץ לנו. אם אילת, גלבוע/גליל או חולון יסיימו במקום השני, בסדרה של הטוב מחמישה משחקים הכול אפשרי ואנחנו יכולים לעבור כל אחת. כמובן שזה יהיה קשה והקבוצות באמת איכותיות, אבל כמובן שזה אפשרי".

השפעת ההיעדרות שלו על הקבוצה: "אני חושב שבסוף, בכדורסל אין ואקום. מישהו צריך למלא את החור שנוצר. יש לנו שחקנים כישרוניים שהיו רוב הזמן על הספסל והם יכולים לעלות ולתת הרבה דקות. אני מקווה שליאור קררה יתרום הרבה ושנמרוד לוי יחזור לעצמו, ואז אני בטוח שעדיין נהיה קבוצה מעולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי