צביאל רובין מונה ליו"ר עירוני נהריה: "הקבוצה בליבי מילדות"

צביאל רובין | עירוני נהריה

מחליפו של ניסים אלפסי ז"ל ימלא את התפקיד בהתנדבות: "זו סגירת מעגל עבורי. ליוויתי את הקבוצה במאות משחקים"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

מועדון עירוני נהריה הודיע הבוקר (רביעי) על מינויו של יו"ר חדש, צביאל רובין, שייכנס לתפקיד במקומו של ניסים אלפסי המנוח, אשר הלך לעולמו לפני פחות משבועיים. "אני נכנס לנעליים הגדולות של ניסים ז"ל בהערכה ובהוקרה וערכי מורשתו וניהולו יהיו לי כמצפן במסע אותו אני מתחיל היום", מסר רובין בתגובה למינוי.

"עבורי, התפקיד הוא סגירת מעגל של ממש. קבוצת עירוני נהריה איתי ובליבי מילדות וזכיתי לקחת חלק במסגרות הנוער של הקבוצה ושנים ליוויתי ומלווה את הקבוצה במאות משחקי בית וחוץ ונהנה מהחיבור של הקבוצה לעיר. בתפקידי אעשה כל שניתן כדי לעמוד באתגרים העומדים בפני הקבוצה בעונה הנוכחית ובאלה שאחריה. חשוב לי באופן אישי שאוהדי הקבוצה יחוו צמיחה והצלחה ושתושבי העיר יהיו גאים בקבוצה ובהישגיה. אני מאמין כי בעזרת משאבים מתאימים, קהילתיות וסיוע של גורמים ואנשים טובים ומוכשרים בעיר – ניתן יהיה בהחלט ליצור קבוצה שתביא גאווה לנהריה ותיתן הרבה כבוד לאזור כולו".

"אני רוצה להודות לכל המברכים ולכל האנשים הטובים שמציעים את עזרתם בקידום הקבוצה. כיף לראות את האכפתיות הגדולה והרצון העז בהצלחה. עוד נהיה שם! אני מתכוון כבר בימים הקרובים להקים ועדה מייעצת שתורכב מתושבים שמוכנים לתרום מזמנם ומהידע שלהם לטובת הקבוצה. ביחד ננצח! עירוני נהריה היא מאז ומתמיד אצלי בלב ובנשמה ואת תפקיד יו"ר הקבוצה אמלא בהתנדבות מלאה למען הצלחה הקבוצה בכל מסגרת בה תתמודד".

עירוני נהריה מדורגת אחרונה בטבלת ליגת העל בכדורסל עם שלושה ניצחונות בלבד מתוך 23 משחקים. המאמן שפתח את העונה על הקווים, דני פרנקו שהוביל את הצפוניים לגמר גביע המדינה רק בשנה שעברה, התפטר בתחילת העונה ובמקומו מונה שי סגלוביץ', מי ששימש כעוזרו. נהריה עומדת כעת על רצף של שישה הפסדים בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי