בחמישי: נס ציונה רוצה להמשיך לחגוג על חשבון נהריה

וויין סלדן | ברני ארדוב

אחרי שזכו ביורופקאפ בתום קאמבק מרשים במשחק הגמר, הכתומים יפגשו את נועלת הטבלה וירצו להמשיך במאבק על המקום בין שש הראשונות. הקפטן טל דן ייעדר בשל שבר בידו. הסגולים ינסו להתאושש מההפסד 123:60 באילת

(גודל טקסט)

לאחר הזכייה ביורופקאפ והחגיגות הגדולות, עירוני נס ציונה תחזור מחר (חמישי) לליגת העל בכדורסל ותתארח אצל עירוני נהריה, אשר מסובכת בתחתית הטבלה. הכתומים רוצים למנף את המומנטום האדיר שנוצר להם לניצחון חשוב, זאת על מנת להשיג ניצחון חשוב במסגרת המאבק על המקום בפלייאוף.

כאמור, נס ציונה נאבקת בשלב זה בהפועל באר שבע ומכבי ראשון לציון על שני הכרטיסים הנוספים שנותרו לפלייאוף. הקפטן טל דן, ששיחק פצוע במהלך הפיינל פור האירופי, ייעדר עד תום העונה בשל שבר בידו ומי שצפויים כעת לתפוס את מקומו בעמדת הפורוורד הם ליאור קררה ונמרוד לוי, שהצטיינו במשחק הגמר והיו מובילי המהפך ברבע האחרון.

וויין סלדן, שזכה בתואר ה-MVP ביום ראשון האחרון, שוב יהיה במרכז העניינים וינסה להוביל את הכתומים לניצחון על היריבה שהדיחה אותם מחצי גמר גביע המדינה אשתקד. חשוב לדעת כי נס ציונה ניצחה בכל ארבעת משחקיה האחרונים בעין שרה.

טל דן | ברנדי ארדוב

מן העבר השני, נהריה בדרך הבטוחה לירידת ליגה, ובשלב זה היא רחוקה ארבעה ניצחונות מהקו האדום וצריכה שינוי רציני בעלילה כדי להישאר. המועדון כולו עבר ימים לא פשוטים בעקבות מותו של יו"ר ניסים אלפסי ז"ל, ובמחזור האחרון הסגולים פשוט התפרקו לגמרי נגד אילת והפסידו 123:60 מביש. מייקל יאנג קלע במשחק הקודם 16 נקודות, עידו דוידי קלע שיא קריירה של 14 נקודות, בדיוק כמו ג'רון בלוסומגיים, אך זה לא עזר לניצחון.

מבחינה מספרית, הקבוצה של שי סגלוביץ' הפסידה בששת משחקיה האחרונים בהפרש מצטבר של 162 נקודות, וניצחונה היחיד ב-11 משחקיה האחרונים היה מכבי חיפה, שמדורגת מעליה בתחתית הליגה. נ"צ מנגד ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

שחקני נהריה
שחקני נהריה | לילך וייס, מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי