המופע של אגאדה והניצחון על מכבי ת"א: עמית זיס בראיון

עמית זיס
עמית זיס | אודי ציטיאט

הפורוורד בן ה-21 התראיין ל-103FM ודיבר על המשחק הגדול של קבוצתו ("מרגש, אבל זה רק עוד ניצחון"), ההצגה של חברו לקבוצה ("מהימים שהכל הולך לך") ועל התפתחותו בהפועל באר שבע ("נותנים לי פה שקט")

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, שהיה הראשון שלהם אי פעם, בהפועל באר שבע יכולים להיות מרוצים מהיכולת אותה מציגה הקבוצה לאחרונה. אחד מהשחקנים שפרצו העונה לתודעה במדי הדרומיים הוא עמית זיס, שהתראיין הערב (חמישי) לתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על הניצחון אמש, על השאיפות שלו לעתיד ועל המופע הבלתי נשכח של חברו לקבוצה, קיילב אגאדה, בניצחון על הצהובים.

"אני חושב שזה היה רגע מרגש מכיוון שזה היה הניצחון הראשון של המועדון על מכבי, אבל היום כשאני מסתכל על זה, זה רק עוד ניצחון", אמר זיס, "אגאדה? זה מהימים האלה של שחקן שפשוט הכל הולך לך, ככה הוא גם אמר לנו, כל זריקה שהוא הרים הוא הרגיש שהיא תיכנס. הוא אדם מדהים שעובד קשה כל יום ואפשר לראות את זה על המגרש".

הפועל באר שבע והשאיפות לעתיד: "נותנים לי את השקט להתפתח ולהתקדם. אני חושב שזה עובד לשני הכיוונים, כמו שהם רוצים שאני אשחק, אני רוצה להיות פה. כמובן שיש לי עוד המון דברים לשפר, אני חושב שבעיקר בעניין הקליעה והיציבות בין משחקים. אני רוצה להשתפר בנקודות, בריבאונדים ובאסיסטים. על הזריקות מהקו התאמנתי הרבה וזה מה שהביא לעלייה באחוזים".

עוז בלייזר, עמית זיס | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי