דדאס: "הפועל ת"א חוגגת מקום 10 בזמן שאנחנו מאוכזבים מהמקום ה-4"

סטפאנוס דדאס | Omer Evren Atalay/Anadolu Agency via Getty Images

מאמן חולון עקץ את האדומים לאחר ההפסד במשחק הסוער: "ביוון אתה מרחיק את האוהדים, אם הם משליכים חפצים בפעם השנייה. אנחנו סובלים מעייפות, והקבוצה הקטנה יותר ניצחה"

(גודל טקסט)

בתום אחד המשחקים הכי סוערים שהיו לנו העונה, הפועל תל אביב הפתיעה הערב (שבת) את הזוכה הטרייה בליגה הבלקנית, הפועל חולון וסיימה את הסיבוב השני בליגה כשהיא מוצבת במקום העשירי. מעבר לדרמה על הפרקט שכללה ריצה אדומה לאחר הרחקתו של המאמן דני פרנקו, המשחק הופסק שלוש פעמים בשל זריקת חפצים מהיציע.

האקשן נמשך גם בתום המשחק, לאחר שמאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס החליט לעקוץ את הפועל תל אביב: "כולם ראו שיש לנו איכויות כשהוא משחקים, ואני לא אומר את זה בגלל מה שקרה. אך קשה לשמור על ריכוז כשהמשחק נמשך לאורך שעתיים וחצי. ראיתם את ההבדל בין קבוצה שרוצה אליפות לאחת שרק רוצה לשרוד. ביוון, מרחיקים את האוהדים אם הם זורקים חפצים בפעם השנייה, אבל אני מעדיף לא לדבר על האוהדים אחרי שאנחנו משחק הגנה לא טוב שלנו".

"הערב ראו מי הקבוצה הטובה יותר. יש הבדלים בין הקבוצות, הם חוגגים את המקום העשירי ואנחנו מאוכזבים מהמקום הרביעי. זה ההבדל, היום הקבוצה הקטנה יותר ניצחה. אנחנו היינו עייפים וסבלנו מבעיית עבירות. השחקנים הלכו לפיזיותרפיסט לאחר כל חילוף. אחרי ליגת האלופות אנחנו נשחק בריכוז גבוה יותר. לא היינו רעים, אבל קשה להסביר לשחקנים כמה כל משחק חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי