יו"ר הפועל ת"א הודה: "לא היה לי אומץ להוריד את הקבוצה מהמגרש"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | ברני ארדוב

רמי כהן דיבר ב-103FM אחרי התפרעות הקהל האדום נגד חולון: "קיבלנו החלטה שנעשה את זה, אבל ידעתי שההשלכות יהיו הפסד טכני וירידת ליגה. בשנתיים האחרונות יש ירידה דרסטית בקנסות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

למרות שעל הפרקט הפועל תל אביב השיגה ניצחון מכובד וחשוב, את מרבית תשומת לב במשחק הביתי של אדומים מול הפועל חולון בשבת האחרונה תפסו האוהדים, שהיו קרובים לגרום לעצירת ההתמודדות לפני המועד החוקי בעקבות התפרעות ביציעים. אתמול (שני) יו"ר הקבוצה רמי כהן התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסוגיה המורכבת, כשפירט את אופן הטיפול של המועדון במתפרעים והתעקש בניגוד לתמונה המצטיירת, מספר עבירות המשמעת של האוהדים צומצמה דרסטית בשנתיים האחרונות.

האזינו לראיון המלא

"אנחנו כל הזמן עושים מאמצים בשביל לשמור את זה בגבולות הסביר, כי יש בהפועל אנרגיות ותשוקה שאנחנו אוהבים, ויש פעמים שזה חוצה את הגבול ואת זה אנחנו לא אוהבים", פתח כהן את דבריו. "אני חושב שאנחנו עובדים בהצלחה, כי אם מסתכלים על השנתיים האחרונות, הכמות ירדה חזק ולא רק בשנה האחרונה שהייתה קורונה, אלא גם בשנה שלפני שהיינו רק מקום 4 ברשימת הקנסות של האיגוד, בניגוד למקום שאפיין אותנו בעבר. לפעמים זה חורג ואנחנו בטח לא בעד, אבל עובדים בזה בשוטף".

מה עושים כדי להילחם בזה: "קודם כל, ההנחה הבסיסית באמת שגויה. אנחנו לא יודעים מי האנשים, יש ביציע הזה מאות אנשים שמתחלפים ולפעמים אני עומד ממול ואני לא רואה מי האנשים. זה דווקא בא מהלא מוכרים, מאוהדים חדשים שמצטרפים וזה מגניב הקטע של העידוד, אבל אנחנו באמת לא יודעים מי האנשים. כשאנחנו יודעים, אנחנו ניגשים ומדברים וגם היו פעמים שהענשנו".

צריך לתפוס אוהד אחד ולתבוע אותו: "אני חושב שהאמת היא באמצע. אנחנו עושים הרבה מהלכים, לא אחד. עובדה שבשנתיים האחרונות האירועים האלה ירדו למינימום. יותר מזה, קיבלנו החלטה לפני שנה-שנה וחצי שבמקרה של זריקת חפצים אנחנו בעצמנו נוריד את הקבוצה מהמגרש. אני מודה שהפעם לא היה לי את האומץ לעשות את זה, כי ידעתי מה ההשלכות. לרדת מהמגרש זה הפסד טכני, זה לרדת ליגה וזה באמת היה כבד מדי. אבל אנחנו באמת שם, ומצד שני אני מנסה לאזן כי יש לי את ההרגשה שזה מקבל גושפנקא גדולה יותר כשזה קורה בהפועל. אתמול במנצ'סטר יונייטד כולם היללו את הקהל שפרץ לאצטדיון".

רמי כהן | ספורט1

חוגג תבע אוהדים ומכבי ת"א כדורגל שללה לאוהדים מנוי: "וזה עזר? לפני 10 דקות קיבלתי סרטון על מכות אימים מחוץ למגרש בבאר שבע. כל הוויכוח הוא על דרך טיפול, כי אני לא רואה שבבית"ר או במכבי זה עובד. הדרך שלנו יותר קשה להסבר ויותר ארוכה, אבל הרבה יותר פרודוקטיבית".

מי שנפגע זה המועדון והליגה: "אני מסכים ובגלל זה אנחנו מטפלים. אנחנו רק חלוקים על דרך הטיפול. אני בטוח שבכוח לא פתרו את זה בבית"ר, לא בתקופת טביב ולא בתקופת חוגג. הדרך יותר ארוכה וקשה וגם נושאת תוצאות, אני רואה את התוצאות. אני יודע כמה קנסות אני משלם בכל שנה, היינו משלמים 150-170 אלף ואת העונה האחרונה לפני הקורונה סיימנו עם 25 אלף. אני רואה שזה עובד וגם הפעם זה יצא בלי שליטה, ואני לא בא להגן עליהם, כי זה טמטום לא לעצור. לכל קונדס יש את הקו שלו מתי עוצרים. לזרוק ניירות לפרקט זה דבר שקורה. אחר כך היה אירוע עם פניני שזרק חזרה וזה יצא משליטה, רע מאוד שזה קרה וזו אחריות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי