זיו: "נצטרך להוכיח את עצמנו במאני טיים. נסתכל לכולן בלבן של העיניים"

יפתח זיו | דני מרון

רכז גלבוע/גליל שהצטיין ב- 83:101 על ירושלים ונבחר לשחקן החודש הישראלי, סיפר על הסוד של הקבוצה ("רעבים, נהנים ועובדים קשה"), לא חושש מהסדרות ("לא נפחד מאף אחת, יש מקום לתקן") ומדבר על עתידו

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל סיימה את העונה הסדירה עם ניצחון ענק 83:101 על הפועל ירושלים (מאזן 7:17, מדורגת במקום השלישי) ותשחק, כמובן, בבית העליון. הכוכב על הפרקט היה הרכז יפתח זיו (25, 1.91) שקלע 20 נק' וסיפק גם 8 אס' ו-6 ריב'. לא בכדי נבחר זיו לשחקן החודש הישראלי בליגת ווינר. זיו התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על הכושר המצוין של קבוצתו, רגעי ההכרעה וחזר והדגיש כי הוא מוכן לאתגר הגדול הבא.

האזינו לריאיון:

"אני נהנה מהדרך, כיף לנו ביחד כקבוצה, כיחידים, במועדון הזה ועם המאמנים. אנחנו עושים כיף, מנצחים וזה תמיד הפיתרון הכי טוב להכל. מה אני אגיד, שזה רק ימשיך ככה", אמר זיו שלקבוצתו ארבעה ניצחונות רצופים בליגה. "הראינו אופי, לחשוב מפיגור 15 ולא חשוב נגד איזו יריבה – זה מראה משהו עלינו. אנחנו באמת מאמינים בעצמנו ואנחנו באמת קבוצה טובה. זה לא מובן מאליו מה שאנחנו עושים למועדון הזה". מנגד, הקבוצה נכנעה 81:77 להפועל חולון ובסופו של דבר סיימה במקום השלישי בליגה הבלקנית.

הסוד של הקבוצה: "אנחנו קבוצה שרעבה, כולם עובדים קשה, מאחרון השחקנים ועד כולם וגם ההנהלה למעלה. אנחנו בתהליך טוב באמת. מתחילת שנה גם עם ליאור ליובין וגם כשאבישי גורדון הגיע, כולם עושים עבודה מעולה".

שחקני גלבוע\גליל חוגגים | דני מרון

הצורך להתעלות במאני טיים: "עכשיו זה מגיע. בזמן הזה נצטרך להוכיח. נגד הפועל חולון לא ידענו לנצח, אני לא יודע אם קיפחנו או לא, אתם אמרתם. אני אגיד שבכל זאת היו לנו הזדמנויות לנצח את המשחק ולעלות ליתרון. מקווה שנלמד מזה וכל אחד יקבל עוד איזושהי זריקה לביטחון האישי ולהבנה שלו איך להתנהל במעמדים כאלה. אנו מצפים לרבע הגמר ונצטרך להגיע בכושר הכי טוב ונסתכל לכולם בלבן של העיניים".

האם שינוי הפיינל פור לסדרת הטוב משלושה יעזור לקבוצה: "אני חושב שגם בסדרות אנחנו לא נפחד לעמוד מול אף אחת. דווקא בסדרות יש מקום לתקן או לשפר או ללמוד מהדרך. בשנה שעברה במשחק אחד היינו קרובים אבל הפסדנו בשנייה האחרונה".

עתידו: "נכון לעכשיו אני בגלבוע. אני לא בודק, לא מדבר. כשהחודשים האלה מאי-יוני ייגמרו – אנחנו נהיה יותר חכמים. זה לא סוד, אמרתי את זה לא מעט – אני יותר ממוכן, אני בשל ואני יודע שאני יכול להתמודד ברמות הגבוהות יותר, לשם אני מכוון ושם אני רוצה להיות. בשביל להגיע לשם אני צריך לתת עוד, עליי להיות גם שחקן חודש מאי ושחקן חודש יוני והדברים ילכו יותר בקלות. אני רוצה להגיע למסגרות אירופאיות ולשם אני מכוון. וכשיגיע הרגע אצטרך לברר ולבדוק ולהתקדם. אני שייך לשם ואני אגיע לשם".

יפתח זיו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי