ברח למכבי ת"א? תומאס ווקאפ קרוב לאולימפיה מילאנו

תומאס ווקאפ | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

אחרי הדיווחים לפיהם כוכב ז'לגיריס סגר כמעט את כל תנאיו אצל הצהובים, חלה תפנית בעלילה והרכז בכלל בדרך לאיטליה בחוזה ארוך טווח. קליין אחרי הניצחון על הפועל חיפה: "המאמן הכניס בנו אש"

(גודל טקסט)

על פי שלל הדיווחים בשבועות האחרונים, היה נראה כי תומאס ווקאפ ישחק בעונה הבאה במכבי תל אביב. כוכב ז'לגיריס קובנה הליטאית בשלוש השנים האחרונות, על פי דיווחים באיטליה, היה המועמד המוביל לחזק את עמדת הרכז בקבוצה של יאניס ספרופולוס, ואף דווח שהוא נמצא על סף סיכום עם הצהובים.

לאחר הדיווחים הללו עלו פרסומים נוספים לפיהם ווקאפ בן ה-28 מועמד גם לאולימפיאקוס היוונית, אך היום (רביעי) נראה שהוא בכיוון אחר לחלוטין. ב"לה רפובליקה" מדווח כי הרכז סגר את תנאיו באולימפיה מילאנו ויצטרף בחוזה ארוך טווח.

ווקאפ, שנרשם לדראפט 2016 ב-NBA ולא נבחר, יצא לאירופה אחרי עונה אחת בקבוצת הבת של שיקגו בולס והחל את הקריירה מעבר לים במדי לודוויסבורג הגרמנית, שם נבחר לחמישיית העונה בבונדסליגה ואף הופיע במשחק האולסטאר. ב-2018 חתם בז'לגיריס ובעונתו הראשונה זכה בפרס שחקן ההגנה של העונה, כאשר ביורוליג רשם הופעה מוצלחת נגד מכבי תל אביב ביד אליהו, עם 14 נקודות ושלוש חטיפות בניצחון 83:85 של הליטאים. העונה ווקאפ ממוצעים של 8.6 נקודות, 4.5 אסיסטים, 1.1 חטיפות ו-37.1% לשלוש ב-34 משחקי יורוליג.

תומאס ווקאפ, כריס ג'ונס | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

בתוך כך, מכבי תל אביב הפכה אתמול פיגור דו ספרתי שבשיאו הגיע ל-15 נקודות ברבע השלישי לניצחון על הפועל חיפה ובסיום אמר לאתר הרשמי טי.ג'יי קליין, שקלע 9 נקודות: "אפשרנו להם להיות נינוחים מדי במחצית הראשונה ולקבל ביטחון שרק עלה ועלה. במחצית המאמן הכניס בנו אש והגבנו טוב מאוד. הם קלעו רק 22 נקודות במחצית השנייה, שיפרנו את היכולת להגן ולעשות חילופים בהגנה. אם נשחק ככה במשחק שלם, יהיה קשה מאוד לגבור עלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי