בשבת: הפסד יציב את עירוני נהריה כפסע מירידת ליגה

נועם דוברת, מאליק ניומן | עודד קרני

אחרי שנכנעו בכל שמונת המשחקים האחרונים, הסגולים יארחו את סגנית האלופה ואם לא ינצחו בשני המשחקים הקרובים - הם יחזרו לליגה הלאומית אחרי שבע שנים. הכתומים רוצים לשמור על סיכוי להעפיל לפלייאוף

(גודל טקסט)

יומיים לאחר הפסד החוץ שלה לעירוני נס ציונה, עירוני נהריה תשוב מחר (שבת) להיכל עין שרה ותארח את מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור ה-28, כאשר הפסד יקרב את הסגולים מהצפון לליגה הלאומית. סגנית האלופה, שעדיין נאבקת על מקום בפלייאוף, תחפש ניצחון שני ברציפות.

נהריה סופרת שמונה הפסדים רצופים ואם לא תנצח בשני המשחקים הקרובים (ביום שני תארח את בני הרצליה), היא תרד ליגה באופן סופי בפעם השלישית בתולדותיה ושבע שנים אחרי שחזרה לליגה הבכירה. הקבוצה של שי סגלוביץ' נכנעה כאמור לנס ציונה אתמול, 105:91 למרות שקלעה שיא מועדון של 16 שלשות וקיבלה 37 נקודות מג'רון בלוסומגיים. נהריה מחזיקה במאזן הביתי הגרוע ביותר בליגה: ניצחון בודד לעומת 11 הפסדים, והיא נוצחה בכל שמונת משחקיה האחרונים בעין שרה.

ראשון לציון, מצדה, קטעה רצף של שלושה הפסדים ביום רביעי האחרון, כשהביסה 83:113 את מכבי חיפה וקבעה שיא עונתי בקליעה, בנוסף להשוואת שיא המועדון בנקודות ברבע עם 37 ברבע השני. הכתומים הפסידו בכל שלושת משחקי החוץ האחרונים, אבל בעין שרה חגגו 88:110 במחזור ה-15 העונה. גיא גודס ושחקניו נמצאים במקום התשיעי בטבלה ורחוקים משחק אחד מנס ציונה, שנכון לעכשיו מחזיקה בכרטיס האחרון לפלייאוף.

דריל מונרו | עודד קרני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי