בראיינט נפרד רשמית והודה למכבי ת"א: "יודע שזו החלטה לא קלה"

אלייז'ה בראיינט | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

גארד הצהובים שעובר למילווקי באקס הוקיר תודה למועדון ש"אפשר לי ללכת ולנסות להגשים חלום". קלויארו החמיא ואמר שהוא מוכן ל-NBA: "יש לו הכל"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הביסה אתמול (ראשון) 72:95 את הפועל אילת ונותרה במרחק ניצחון אחד מהבטחת יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף, אך הסיפור המרכזי אצל הצהובים בימים האחרונים הוא עזיבתו של אלייז'ה בראיינט למילווקי באקס. הבוקר (שני) הקבוצה נפרדה באופן רשמי מהגארד, שעבורו שולמו 500,000 יורו על ידי אחת המועמדות לאליפות ה-NBA.

"אני רוצה להודות למכבי שאפשרה לי ללכת ולנסות להגשים את חלומי", אמר בראיינט לאתר הרשמי של המועדון. "אני יודע שזאת החלטה לא קלה ואני מעריך את זה מאוד". המאמן יאניס ספרופולוס מסר: "אנחנו מאחלים כל טוב לאלייז'ה, שהולך להגשים חלום ילדות".

הניצחון העניק למכבי תל אביב פער של שלושה משחקים מהמקום השני, בו מחזיקה כרגע גלבוע/גליל – היריבה הבאה של האלופה שתתארח בגן נר ביום ראשון הקרוב. מעל הכל, זו הייתה חזרה גנרלית מוצלחת לקראת גמר גביע המדינה נגד מכבי ראשון לציון בעוד שלושה ימים, שבו ספרופולוס יחפש זכייה ראשונה בגביע בקריירה ושחקניו ינסו להחזיר לארון של המועדון את התואר שבו לא זכו מאז 2017.

אלייז'ה בראיינט. נפרד מהצהובים | מכבי Playtika תל אביב, אינסטגרם

"המשחק בחמישי הוא משחק גדול", אמר אנג'לו קלויארו שקלע 14 נקודות נגד אילת. "לא רצינו להיכנס אליו כמו ששיחקנו במשחקים האחרונים, זה מצוין שהייתה לנו מחצית שנייה טובה במשחק הקודם ומשחק טוב עכשיו. נרצה להמשיך להשתפר ולהגיע כך למשחק בחמישי".

הפורוורד גם החמיא לבראיינט שעוזב: "לאלייז'ה יש גוף של שחקן NBA, הוא חזק, יודע לשמור ולעשות מהלכים. הוא גארד גדול, התקפית הוא מאוד מוכשר, יודע למסור, יש לו הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי