מכבי ת"א ברחה ברבע האחרון בדרך ל-72:95 על אילת

אנג'לו קלויארו | דני מרון

הצהובים רצו 13:32 ב-10 הדקות המכריעות והתקרבו להבטחת המקום הראשון בטבלה בסוף הפלייאוף. דורסי הוביל את האלופה עם 20 נקודות, ווילבקין הוסיף 17. נס ציונה רמסה 82:107 את ב"ש ועלתה למקום השביעי על חשבונה

(גודל טקסט)

המחזור השני של הבית העליון יצא הערב לדרך (ראשון) עם משחק מסקרן בין מכבי תל אביב להפועל אילת ביד אליהו, שהסתיים ב-72:95 גדול לצהובים אחרי רבע אחרון נהדר מבחינתם. במשחק נוסף, עירוני נס ציונה התארחה אצל הפועל באר שבע ודרסה אותה ללא רחמים עם 82:107 מהדהד.

לאחר שגברה על הפועל חיפה, הקבוצה של יאניס ספרופולוס המשיכה בפתיחה החיובית לבית העליון, בעוד הדרומיים ספגו תבוסה שנייה ברציפות לאחר שהפסידו בבית 96:79 להפועל ירושלים. היתרון עבר מצד לצד פעמים רבות בדקות הפתיחה, וכחמש דקות לתוך הרבע, ג'ו רגלנד העלה את הקבוצה של אריאל בית הלחמי ליתרון ארבע נקודות. משם, הצהובים יצאו לריצת 0:16 עד תום הרבע, הרבה בזכות יכולת טובה של אנטה ז'יז'יץ' בצבע. 14:26 לאלופה לאחר עשר דקות.

הריצה נמשכה ברבע השני עם סל של אות'לו האנטר, אך יונתן שולדבראנד הגיב מיידית עם שלשה. המארחת המשיכה להוביל בפער דו ספרתי, אך רגלנד וקייסי פראת'ר הובילו את הדרומיים לסגירת הפער, שכבר ירד לנקודה בזכות הטבעה של ג'וש ניבו. עמרי כספי קלע את הנקודות האחרונות של המחצית, אליה ירדה קבוצתו ביתרון 41:44.

סקוטי ווילבקין, ג'ו רגלנד | דני מרון

במחצית השנייה, המשחק הוסיף להיות צמוד, ופראת'ר אף העלה את האורחת ליתרון מספר פעמים במהלך הרבע השלישי. רצף סלים של טיילר דורסי החזיר לצהובים את היתרון, וסל של סקוטי ווילבקין בהתקפה האחרונה של הרבע קבע 59:63.

דורסי ו-ווילבקין פתחו את הרבע עם שלשה כל אחד וקבעו שמונה הפרש. צמד הגארדים המשיכו להגדיל את ההפרש, ולחגיגה הצטרף אנג'לו קלויארו עם שני סלים ואסיסט נהדר לז'יז'יץ שסיים בהטבעה פנויה. גם דורי סהר הצעיר נכנס בדקה האחרונה והצטרף לרשימת הקלעים, בדרך ל-72:95.

את קלעי הצהובים, שניצחו ברבע האחרון 13:32, הוביל טיילר דורסי עם 20 נקודות. סקוטי ווילבקין קלע 17, בעוד אנג'לו קלויארו ואנטה ז'יז'יץ' תרמו 14 כל אחד. מנגד, קייסי פראת'ר בלט עם 22 וג'ו רגלנד תרם 15 משלו. מוליכת הטבלה עלתה למאזן 5:21, והפועל אילת ירדה למקום הרביעי עם מאזן 9:17.

יאניס ספרופולוס | דני מרון

הפועל באר שבע – עירוני נס ציונה 107:82

במשחק שהפגיש את שתי המוליכות של הפלייאוף התחתון והיה אמור להיות צמוד, רק קבוצה אחת הגיעה לאולם הקונכייה וזוהי לא המארחת. הכתומים של בראד גרינברג רמסו את החבורה של רמי הדר בעזרת לא פחות מ-30 (!) אסיסטים והשיגו ניצחון שישי ברציפות במסגרת המקומית.

ריצת 3:18 באמצע הרבע השני הורידה את מחזיקת היורופקאפ להפסקת המחצית בתוצאה 39:60, יתרון אותו היא רק הגדילה עד הסיום. כעת, לשתי הקבוצות יש העונה 12 הפסדים, אך נס ציונה מטפסת למקום השביעי על חשבון באר שבע כאשר היא רושמת את ניצחונה ה-14 העונה, אחד יותר מהדרומיים. את רשימת קלעי המנצחת הוליך בריאן אנגולה הנהדר עם 28 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, וויין סלדן תרם 26 משלו אליהן הוסיף 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וג'רום מיינסי קלע 21 באחוזים מצוינים. 24 של קיילב אגאדה לא הועילו למקומיים.

בראיין אנגולה | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי