דדאס: "ננסה להסתדר ללא מגי". ירושלים תפגוש את הפועל חיפה

טיירוס מגי, סטפאנוס דדאס | דני מרון

מאמן חולון התייחס לפציעה של הגארד לקראת המפגש מול גלבוע/גליל ברביעי. הקבוצה מהבירה תתארח ברוממה ותנסה לחבר ניצחון שלישי ברציפות

(גודל טקסט)

משחקי הבית העליון יימשכו מחר (רביעי) עם שתי התמודדויות מסקרנות שעשויות להשפיע על מי מן הקבוצות תשיג את יתרון הביתיות בפלייאוף הקרב ובא. בגן נר, הפועל גלבוע/גליל תארח את הפועל חולון, שתחזור למסגרת המקומית לאחר שהודחה ברבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. ברוממה, הפועל חיפה תארח את הפועל ירושלים, שמגיעה לאחר שני ניצחונות ששמו סוף לתקופה קשה מבחינת הקבוצה.

הפועל גלבוע/גליל – הפועל חולון (20:00)

הצפוניים נעצרו אחרי חמישה ניצחונות רצופים עם 99:94 נגד הפועל ירושלים. חניכיו של אבישי גורדון הובילו ב-15 נקודות, אך ספגו לא פחות מ-60 נקודות במחצית השנייה. אייזיה קאזינס, שפגש באותו המשחק את האקסית שלו, קבע שיא קריירה בישראל של 19 נקודות. כעת, הקבוצה מגן נר תקווה לגבור על הסגולים ולשמור על המקום השני בטבלה.

האורחת תקיים את המשחק הראשון שלה בבית העליון, ותשוב לליגה לאחר ההפסד 86:77 לבורגוס ברבע גמר ליגת האלופות. הסגולים התבשרו כי טיירוס מגי, שנפצע נגד הספרדים, שבר את ידו וגמר את העונה. מבחינת הקבוצה מדובר במכה קשה, מכיוון שהיא לא תוכל להחתים מחליף עד תום העונה. ניצחון חוץ יעלה את הקבוצה של סטפנוס דדאס למקום השני בטבלה, ויבטיח לה יתרון בשובר השוויון נגד גלבוע/גליל.

המאמן היווני, שהורחק בהפסד לבורגוס, התייחס משחק הקרוב ולפציעה של מגי: "מצפה לנו משחק קשה מול גלבוע/גליל. אנו נמצאים בתקופה בה אנו מנסים להתאים את עצמנו לתנאים החדשים בעקבות פציעתו של טיירוס. יש לנו כשבועיים להכין את הקבוצה לפלייאוף עם הרכבים שונים ואסטרטגיה אחרת, והמשחק מחר הוא הראשון מבין חמשת המשחקים שלפנינו שיקבעו את המיקום הסופי שלנו לפני הפלייאוף".

טיירוס מגי | דני מרון

הפועל חיפה – הפועל ירושלים (21:00)

הפועל חיפה ירדה למקום השישי לאחר שנוצחה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים, כולל 85:76 בחוץ למכבי תל אביב בפתיחת הבית העליון. הקבוצה שחזרה העונה לליגה הבכירה ניצחה בשני המפגשים הקודמים נגד הירושלמים, ויחפשו להשלים נגדם סוויפ עונתי, בדיוק כמו בעונה הקודמת שלהם בליגה (1999/2000).

לראשונה מזה חודשיים, הפועל ירושלים ניצחה בשני משחקים רצופים. בשתי ההתמודדויות, נגד הפועל אילת והפועל גלבוע/גליל, האדומים הפגינו אופי ויצאו מפיגור דו-ספרתי. במשחק נגד הצפוניים, תמיר בלאט היה נהדר עם שיא קריירה של 24 נקודות, אליהם הוא הוסיף 9 אסיסטים, ביכולת שכיפרה על הרחקת המאמן יונתן אלון על סף המחצית.

תמיר בלאט, נתנאל ארצי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי