בעקבות ההסלמה: גמר הגביע נדחה למועד לא ידוע

סקוטי ווילבקין | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

איגוד הכדורסל הודיע כי הקרב על התואר בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון ייערך כשיהיה אפשר לקיים אותו מול אולם מלא. משחקי הליגה של הפועל ירושלים והפועל ת"א נדחו גם הם, מכבי חיפה - נהריה ישוחק

(גודל טקסט)

גמר גביע המדינה שהיה אמור להתקיים מחר (חמישי) בחולון, בין מכבי ת"א למכבי ראשל"צ, נדחה בשל המצב הביטחוני ויתקיים במועד מאוחר יותר, כך החליט איגוד הכדורסל בתיאום עם נשיא המדינה והקבוצות.

כזכור, משחק הגמר היה אמור להתקיים בחודש פברואר, אולם אז האיגוד בחר להעבירו למועד מאוחר יותר בשל משבר הקורונה ומתוך תקווה שבהמשך העונה יהיה ניתן לקיים את המשחק לעיני קהל, וגם כעת זו המטרה – לקיים את הגמר מול אולם מלא בחולון.

מאיגוד הכדורסל נמסר כי: "הכרטיסים שנמכרו למשחק שנדחה תקפים למועד החדש שייקבע ומי שלא יוכל להגיע במועד החדש, יקבל החזר כספי מלא לכספו. האיגוד משתתף בצערן של המשפחות שיקיריהן נהרגו במתקפת הטרור של חמאס ומאחל החלמה מהירה לפצועים".

אוהדי מכבי ראשון לציון | דני מרון

בתוך כך ובשל המצב הביטחוני, משחק ליגת ווינר סל במסגרת המחזור ה-26 בין הפועל חיפה להפועל ירושלים שאמור היה להיערך הערב ברוממה, נדחה למועד לא ידוע. מהאדומים מהכרמל נמסר: "בהמשך נעדכן על המועד החדש ולגבי המשחק הבא ברוממה נגד הפועל חולון שאמור להיערך בשבת".

גם המשחק בין הפועל תל אביב לנס ציונה, שתוכנן להיערך מחר, נדחה למודע לא ידוע. "אנו נעדכן בקרוב על מועד חדש לקיומו", הודיעו האדומים. מנהלת הליגה הודיעה בשעות הצהריים: "הוועדה התכנסה היום והחליטה כי עד יום שני ה-17/5, משחקים יתקיימו במסגרת ליגת העל אך ורק אם הקבוצה המארחת רשאית לקיים משחק לפי הנחיות פיקוד העורף והקבוצה האורחת מסכימה לקיים את המשחק".

"במידה והקבוצה המארחת לא יכולה לקיים את המשחק או שהקבוצה האורחת לא מסכימה לשחק, המשחק יידחה למועד אחר". משחק אחד שכן יתקיים כסדרו הוא המפגש בין מכבי חיפה לעירוני נהריה, שייערך מחר בשעה 19:35.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי